Sektörel

Can Bozyokuş: Tanıtım ve farklılaşmak satılmayan projeyi satacaktır!

Emlakkulisi.com ev sahipliğinde gerçekleşen 7. Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları kapsamında konuşan Seha Yapı İletişim Yöneticisi Can Bozyokuş tanıtım ve farklılaşmanın öneminden bahsetti..

Seha Yapı İletişim Yöneticisi Can Bozyokuş'un konuşması..


İlk katılıyoruz toplantıya. Zor bir yıla... Zor yıllar bizi bekleyen öyle görüyoruz. Biz iyimseriz. İyimserliğimizi yeni bir projeye atacağımız adımla göstereceğiz. Konya'da... Anadolu İstanbul'u takip ediyor ama finansal fizibiliteleri de doğru hesaplayarak geliyor. Anadolu'da büyük işler yapıyoruz. Nasıl... Müşteriyi dinlemeye çalışıyoruz. Oturup bunu profesyonelce yapmaya çalışıyoruz. Alan araştırmamız, belki fokus gruplarımız. Yeni bir projeye hazırlanacaksınız tepeden inme olmamalı. Nasıl satar diye düşündük. Herkesin yaptığını yapmazsak insanlar bunu alır diye düşünerek... İnsanlara yeni deneyimler sunmamız gerektiğini düşünüp birkaç mimarla iyi mimarla belki de... Bu mimarlar Anadolu'da iyi işler yapabilirler. Dediğim gibi bu müşterilere deneyim yaşatacak projeler hazırlayabilirsiniz. En önemlisi de müşterilerinizi sahipleneceğinizi onlara garanti vermeniz gerekiyor. Ama asıl önemlisi tanıtımı bir kenarı bırakmamak lazım. Herkes iyi yaşam vaadediyor. Gazetelerin haftasonu eklerini sallayın. 10-15 ilan dökülüyor aynı şeyleri söylüyor. Tanıtım satılmayan projeyi satacaktır. Bu önümüzdeki zor yılları kolaylaştıracaktır. Anadolu'nun en güzel yeri 2 milyonluk ya da 3 milyonluk bir evi bir akşam yemeğinde satış müdürü ya da şirketin patronu rahatlıkla satabilir. Çok sık karşı karşıya gelebilirsiniz bu adamlarla. Kimlerde para olduğunu tahmin edebilirsiniz. Anadolu'da böyle bir kolaylık var. Tabii hepimiz günün sonunda neden satıldı, neden satılmadı... İletişimci olarak işin parlatma kısmında olduğumuzdan.