03 / 05 / 2024

Capacity AVM'yi yılda 22 milyon kişi ziyaret ediyor!

Capacity AVM'yi yılda 22 milyon kişi ziyaret ediyor!

Yılda ortalama ağırladığı 22 milyon ziyaretçi ile, Bakırköy 'ün adeta buluşma noktası konumunda olan Capacity Alışveriş ve Yaşam Merkezi Genel Müdürü Özcan Ekşib, AVM 'ler olmadan markaların, markalar olmadan da AVM 'lerin olamayacağına dikkat çekti



Birbirine bağlı bu zinciri doğru oluşturmanın asıl başarıyı getirdiğini belirten Özcan Ekşib, Capacity 'nin hem Bakırköy hem de İstanbul 'da bulunan alışveriş merkezleri arasında, sahip olduğu 200 'ün üzerinde kusursuz marka karması ile özellikle bölgede benzersiz bir durumda olduğunun altını çizdi. Capacity 'de şu anda hiç boş mağaza olmadığını ve 120 farklı markanın kiralama talebini değerlendirdiklerini söyleyen Ekşib, 100 mağazanın altında olan AVM 'lerin açılmaması gerektiğini düşündüğünü, 100 'ün üzerinde mağaza sayısında olan AVM 'lerin ise lokasyonlarını değerlendirerek sektöre girmeleri gerektiğini belirtti.

Marka karması ve alışverişe getirdiği konfor unsurlarıyla da Capacity 'nin tercih edildiğini belirten Genel Müdür Özcan Ekşib, bölgenin cazibe merkezi olmalarının temel sebeplerinin başında konum olarak Capacity 'nin rahat ulaşımı ve çevresinde bulunan yaya trafiğinin çok güçlü olması nedeniyle ziyaretçiler tarafından yoğunlukla tercih edildiğine dikkat çekti.

Sektördeki deneyimlerinin yaya trafiğinin olmadığı yerlerde alışveriş merkezi olmayacağı gerçeğini ispatladığını söyleyen Özcan Ekşib, İstanbul 'un en iyi lokasyonlarından birinde yer alan Capacity 'nin yakın bölgesinde birçok AVM olmasına rağmen bundan hiç bir zaman olumsuz etkilenmediğini ve sürekli bir adım önde olmayı başardığını belirtti. Ekşib, AVM yatırımlarında ilk iki yılın ziyaretçi alışkanlıklarını oluşturmak adına tüm AVM 'ler açısından zor olduğunu ancak Capacity 'nin lokasyon ve konsept olarak bu sıkıntıları çok kısa sürede aşan bir kimliğe sahip olduğunu söyledi.

Başarılı bir merkezin en önemli belirleyicisi lokasyonudur diyen Ekşib, doğru lokasyonda yer alan, yaya trafiğinin güçlü olduğu AVM 'lerin beklentilerini doğru şekilde karşılayabildiğini belirtti. Alışveriş ve Yaşam Merkezi kavramları ile sadece alışveriş odaklı olmayan aynı zamanda   eğlence ve sosyal bir buluşma noktası haline gelen alışveriş merkezlerinin insan yaşamına çok ciddi rahatlık ve katkıları olduğunun altını çizen Ekşib, sadece tüketim odaklı olmayan merkezlerin müşteri memnuniyetini arttırdığını ve aynı zamanda sadakat yarattığını söyledi.

AVM 'lerin ana kitlesini kadınların oluşturduğunun altını çizen Özcan Ekşib Capacity 'de güvenlik ve temizlik başta olmak üzere gereken tüm yatırımları çekinmeden yaptıklarını belirtti.


Geri Dön