ÇBS İzoguard, 500 bayi için kolları sıvadı!
BOYA alanında 60 yıllık bir deneyime sahip olan ÇBS ile Erkut Holding' in 2010 yılındaki güç birliğinden doğan ÇBS İzoguard markası bayilik çalışmalarına hız verdi.
BOYA alanında 60 yıllık bir deneyime sahip olan ÇBS ile Erkut Holding'in 2010 yılındaki güç birliğinden doğan ÇBS İzoguard markası bayilik çalışmalarına hız verdi.
Türkiye'de 150 bayi ve 7 bölgede temsilcilik ile çalışan marka bayilik sistemin geliştirerek daha fazla ilde, daha fazla nihai tüketiciyle buluşmayı hedefliyor.
ÇBS İzoguard Yalıtım Sistemleri Satış ve Pazarlama Müdürü Hakan Yılmaz, bu birliktelikle ısı yalıtım grubuna girerek ÇBS İzoguard adıyla yeni marka çıkardıklarını söyledi. Türkiye'de bayilik çalışmalarını sürdürdüklerini anlatan Yılmaz, Türkiye'de 150 bayi ve 7 bölgede temsilcilik ile çalıştıklarını kaydetti.
Bayi ağını 5 yıl içinde 450500 arasında bir rakama getirmeyi planladıklarını söyleyen Yılmaz, 2013 'te 1 milyon metrekare dış cephe yalıtım ürünü verdiklerini aktardı. Adapazarı'nda bulunan üretim tesislerini genişletmeye çalıştıklarını söyleyen Yılmaz, "Sektör hızla büyüyor, biz de üretim kapasitelerimizi hızla artırmaya çalışıyoruz. 2015 yılından sonrada Türkiye'nin orta ve doğu bölgelerinde yatırım yaparak nakliye ile ilgili sorunları en aza indirmeyi amaçlıyoruz" diye konuştu.
Yılmaz, bina ısı yalıtım sistemleri konusunda eps, neopor ve karbonlu olmak üzere 3 farklı seçenek sunduklarını kaydetti.
İnşaatın son dönemde özel yatırımlar yerine kamu yatırımlarıyla büyüdüğünü aktaran Hakan Yılmaz, "Bu son iki yıldır gündemde olan ancak istenilen hızda yapılamaması, mevzuatların hızlı bir şekilde çıkarılıp insanların kafasında ki soru işaretlerinin yeterince giderilmemesiyle ilintili.
Bizim sektörde birçok işimiz kentsel dönüşümden dolayı iptal oldu. İnsanlar binamız belki yıkılır, siteyi yeniden yaparız düşüncesinde oldukları için birçok renovasyon projesi askıya alındı. Bu da inşaat sektöründeki malzeme tüketimini azalttı "dedi. Binaların yüzde 85'inin yalıtımsız olduğu bir pazarda firmaların yüzde 30 ile 40 oranında bir büyüme oranı hedeflediğini aktaran Yılmaz, "Ancak askıya alınan renovasyon pazarı nedeniyle büyüme oranlarında yüzde 7-8 Tik bir düşüş yaşanıyor" açıklamasını yaptı.
Yılmaz, dönüşümün uzun vadede ise sektör için bir fırsat yaratacağını beklediklerini dile getirdi.
Türkiye'de pazarın büyük bir bölümünün bakir olduğunu, hala ürünlerin önemli bir bölümünün Marmara ve çevresinden temin edildiğine işaret eden Yılmaz, yalıtımın Türkiye geneline yayılmasıyla firmalarında tesisleşme anlamında yayılacağını söyledi.
Yılmaz, havaleli bir ürün olduğu için rekabetten dolayı özellikle levhalarda yaygınlaşma beklediklerini anlattı. Yılmaz, 3 santimle başlayan yalıtım kalınlıklarının bugün 5-7 santim aralığına gelmeye başladığını anlattı. ÇBS İzoguard bina ısı yalıtım sistemleri ile faturaları yüzde 55 oranında azaltmanın mümkün olduğu kaydediliyor.
Hakan Yılmaz, ÇBS İzoguard ısı yalıtım sistemlerinin, soğuk havalarda iç mekânda ki mevcut sıcak havayı sağlıklı bir şekilde muhafaza ederken, dışarıdan gelen soğuk havayı ise iç mekâna geçirmediğini belirterek, "Enerji tasarrufunun yanı sıra ekonomik fiyat seçenekleriyle bütçeleri sarsmıyor. Betonarme, tuğla, gaz beton gibi eski yeni tüm binalardaki yapı elemanlarına iç ve dış cephelerden uygulanabilir" dedi.
Ticari Hayat Gazetesi