Cemal Tekin: Ofis mobilyalarında zamanında teslimat çok önemli!
Başkent Ankara’da iş dünyası globalleştikçe milyon dolarlık projelere imza atan patronların ofis tasarımları da dünyaya ayak uyduruyor. Ofis Tekin Genel Müdürü Cemal Tekin, ofis mobilyalarında zamanında teslimatın çok önemli olduğunu belirtti...
Modern dünyanın ofis trendine uygun, şık ve kullanışlı ofislerde misafirlerini ağırlamak isteyen Türk işadamları, günün büyük kısmını geçirdikleri çalışma ortamlarına eskiye oranla daha çok önem veriyor. Ankaralı iş adamları da klasik ofis anlayışından sıyrılmak için tasarım işini ehline bırakıyor.
Ankara’nın ofis tasarımı konusunda etkin markası Ofis Tekin’in Genel Müdürü Cemal Tekin, son yıllarda Ankaralı işadamları tarafından kendilerine farklı ve yeni trend tasarımlar konusunda çok talep geldiğini dile getirerek, “Gelen istekler doğrultusunda ofisleri patronların zevklerine göre baştan yaratıyoruz” dedi.
-Hayalini anlat, anahtarı bırak, ofisi al-
Ofis Tekin Genel Müdürü Cemal Tekin, gerek Ankara gerekse il dışında başarılı projelere imza atan çok sayıda işadamının ofisini tasarladıklarını belirtti. Gerçekleştirdikleri tasarımların çok beğenildiğini, hatta bazı tasarımların diğer işadamları tarafından örnek alındığını belirten Cemal Tekin şunları söyledi:
“Son olarak Ankara Peugeot Göral Otomotiv Genel Müdürü Nezih Allıoğlu’nun ofisini baştan yarattık. Nezih bey ofisini bize teslim etti. Nasıl bir ofis istediğini ana hatlarıyla bize anlatıp anahtarı teslim etti. Biz de kendisine verdiğimiz zaman içinde, işlerinde bir aksamaya neden olmadan ofisini sorunsuz bir şekilde teslim ettik.”
“Zamanında teslimat çok önemli”
Patronların dev anlaşmaların imzalandığı iş dünyalarını kendilerine gözü kapalı emanet ettiklerini belirten Ofis Tekin Genel Müdürü Cemal Tekin, “Deneyimli bir ekibe sahibiz. Bazı işadamları anahtarı bırakıp gidiyor, bazıları da hayal ettikleri ofisi bize tarif ediyor. Bu zamana kadar verdiğimiz süreyi aşmadık. O yönden ekibimle gurur duyuyorum” ifadelerini kullandı.