Sektörel

Cenk Coşkun: Kısa vadede satış tüketmek isteyen kampanyalı reklam vermeli!

Emlakkulisi.com ev sahipliğinde gerçekleşen 6. Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları kapsamında konuşan EVKO MEOT İnşaat Grubu Satış Pazarlama Koordinatörü Cenk Coşkun, satış ve marka bilinirliği arasındaki farktan bahsetti...

EVKO MEOT İnşaat Grubu Satış Pazarlama Koordinatörü Cenk Coşkun'un konuşması:


Gördüğüm kadarıyla pek çok arkadaşım sektörün uzun zamandır çalışanı. 6 ay kadar oldu sektöre gireli. Sektörden başka bir faaliyet alanım vardı. Şimdi 6 aydır bir takım görüşmeler yapıyoruz. Yeni projelerimizle ilgili, varolanla ilgili.  Görüşmeye gelen reklam ajansları veya site sahibi sayfa sahibi insanlarla hala şunu çözemedik. Biz neden reklam yapıyoruz, neden yapmalıyız ve nasıl yapmalıyız. Söylemek istediğim şey şu; satış mıdır hedefimiz yoksa bir marka bilinirliği mi.  Az önce verilen örnek Rixos'tu. Sanırım bu projeden önce epey reklam vermiştir onlar. Şuna karar vermesi gerekiyor firmalar. Kısa vadede satışlarını tüketmek istiyorlarsa satış hedefli, kampanyaya yönelik reklamlar vermeli. Daha uzun soluklu markalı bir şeyler yapacaksa da elbette ki pr destekli daha geniş alanlarda görünebilirliği fazla akılda kalınabilirliği fazla faaliyetlerde bulunmalı. Bu toplantılara 3. defa katılıyorum. Umarım diğer ikisi gibi çok şey öğreneceğim.