Çeşme'de 9 durak 9 deneyim tanıtım kampanyası başladı!
Çeşme Belediyesi, '9 durak, 9 deneyim' başlıklı yepyeni bir tanıtım kampanyası başlattı. Kampanya ile Çeşme’nin bugüne kadar yeterince tanınmamış gizli güzelliklerinin anlatılarak konuk sayısının artırılması ve çeşitlendirilmesi hedefleniyor.
Çeşme Belediyesi, '12 ay çeşme; 9 farklı zevk için 9 durak, 9 deneyim' başlığıyla yeni bir tanıtım kampanyasını başlattı. İç ve dış turizmi artırması ve Çeşme'nin bilinmeyen yönlerinin tanıtılması amaçlanan etkinlik yoğun bir katılımla başladı.
7 Nisan Salı günü Sütlüce Rahmi Koç Müzesi’nde yapılan kokyetlde farklı yerleşimden faklı lezzetlerle hazırlanan özel menü ve Kültür Modern müzik grubunun özgün yorumlarıyla icra ettikleri bölgesel müzik örnekleri geceye renk kattı. Toplantıya İzmir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu'nun yanı sıra Tümer Metin, Necati Ateş, Mustafa Denizli, Tan Sağtürk ve bir çok ünlü isim katıldı.
Çeşme Belediye Başkanı Muhittin Dalgıç ev sahipliğinde gerçekleşen gecede Dalgıç bir konuşma yaptı. Dalgıç şöyle konuştu:
"Ege’nin incisi Çeşme’mizin, Türkiye’nin en eski ve bilinen destinasyonlarından biri olmasına rağmen, hala bütün yönleriyle bilindiğini düşünmüyoruz. Alaçatı örneğinde olduğu gibi; korumacı turizm anlayışından ödün vermeden, butik otel hizmetiyle bölgeyi bulunduğu yerden başka bir yere taşıdık. Bugün Türkiye’nin en özel turizm beldelerinden biri haline gelen Alaçatı yerli ahalisi, yatırımcıları ve misafirleri ile herkesin mutlu olduğu bir belde. Bu deneyimimizden yola çıkarak Çeşme’nin bugüne kadar yeterince tanıtamadığımız düşündüğümüz diğer yüzlerini de anlatmayı hedefleyen bir dizi çalışma başlattık. Bugün bu çalışmaları siz değerli çeşmeseverler ve medya ile paylaşmaktan mutluyuz" dedi.
'Hedef turizm sezonunu 10 aya çıkarmak'
Dalgıç sözlerine şöyle devam etti:
"Çeşme coğrafi açıdan kolay ulaşılabilirliği, 5 yıldızlı otellerin yanı sıra çok sayıda butik oteli, kendine özgü mimarisi, zengin ve lezzetli mutfağı ile tam bir kültürel kavşak. Eğlence ve gece hayatı sevenlerden, doğa turizmine, eno turizmden, kaplıca turizmine ya da su sporları ( yelken, rüzgar ve uçurtma sörfü ) na kadar çok geniş bir yelpazede hizmet verilen Çeşme‘de turizm sezonunu en az 10 aya çıkarmayı hedefliyoruz. Bir festivaller ve deneyimler beldesine dönüşen Çeşme, sadece bahar ve yaz aylarında değil sonbahar ve kış ayları boyunca da seyahat severler için çekici bir seçenek olmaya aday.
Biz Çeşme'yi 12 ay yaşayan bir keyif hubı olarak algılıyoruz; Reisdere’si, Ovacık’ı, Ilıca’sı, Ildırı’sı, Germiyan’ı, Dalyan’ı, Merkez’i, Çiftlikköy’ü, Alaçatı’sıyla her zevke her tercihe farklı deneyimler sunan bir hub. Gerçekleştireceğimiz proje ve çalışmalarla Çeşme’nin marka değerini 5 yılda 10 kat değer kazandıracağımıza inanıyoruz."
Dünya