Çetinkaya Bağcılar'da 7 katlı mağaza açtı!
Çetinkaya Şirketler Grubu mağaza sayısını hızla artırıyor
Ailelerin alışverişinde ayrıcalıklı bir yer edinen Çetinkaya’nın 19. mağazası “Çetinkaya Ailem İçin” sloganı ile Bağcılar’da açıldı.
Çetinkaya, 2011’in sonuna kadar 1500-3000 metrekare arasında satış alanına sahip 15 mağaza daha açmayı hedefliyor. Bu hedef doğrultusunda Bağcılar’dan sonraki ilk mağaza Bursa’da açılacak.
Çetinkaya Şirketler Grubu’nda değişim kendini daha yakından göstermeye başladı. Gençlere daha fazla hitap eden, değişim ve yenilenme sürecinden geçen Çetinkaya’nın çağdaş mağaza konseptinin en özgün hali Bağcılar’da müşterilerle buluştu. Büyük bir coşkuyla açılışı gerçekleştirilen 7 katlı Bağcılar Çetinkaya Mağazası, 3.000 metrekare satış alanına sahip. Bağcılar’da hizmete giren mağaza, Çetinkaya Şirketler Grubunun 19’ncu satış halkasını oluşturdu. Bütün aile fertlerine hitap eden ürünleriyle, ailenin bir ferdi haline gelen Çetinkaya Bağcılar Mağazası’nda “Çetinkaya Ailem İçin” sloganı ile hizmet verecek.
Türkiye’nin mağazacılık konusunda en deneyimli isimlerinden ve en önemli markalarından biri olan Çetinkaya’nın Yönetim Kurulu Başkanı Fehmi Çetinkaya ev sahipliğinde gerçekleştirilen açılış töreni, oldukça yoğun bir ilgiye sahne oldu. Açılış törenine; Başbakan Yardımcısı ve Devlet Bakanı Cemil Çiçek, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Abdülkadir Aksu, AK Parti Milletvekili Necati Çetinkaya, İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın yerel belediye başkanları, kamu ve özel sektörün ileri gelenleri ve sektör temsilcileri katıldı. Açılışta, Çetinkaya Ailesi, resmi konuklarının yanı sıra çok kalabalık bir müşteri kitlesini de ağırladı.
“Çetinkaya Ailem İçin”
Türkiye’nin perakende alanındaki ilk ve en önemli markalarından biri olan Çetinkaya Şirketler Grubu’nun en önemli farklılıklarından biri de tüm yatırımlarını kendi öz kaynakları ile gerçekleştirmesi. Geçtiğimiz aylarda ilk kez bir alışveriş merkezinde mağaza açarak, yeniliklere açık olduğunu ispat eden Çetinkaya, Bağcılar Mağazası’nda da kalite, güven, yenilik ve müşteri memnuniyetinin örneklerini sergiliyor. Bağcılar Çetinkaya Mağazası’nda tüm ürün grupları yeniden ele alınarak “Çetinkaya Ailem İçin” konsepti doğrultusunda oluşturuldu. Bay-Bayan-Çocuk giyiminde, alışveriş geleneklerini değiştirecek ürünleri müşterilerin beğenisine sunan Çetinkaya’da müşteriler nezdinde yapılan araştırmalar neticesinde beğeni ve tercihlere göre ürün karması oluşturuldu.
Mağaza açlışlarına bundan sonraki dönemde de ara vermeden devam edeceklerini ifade eden Çetinkaya Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Fehmi Çetinkaya, “Türkiye’de ve dünyada alışveriş kavramı değişiyor. Müşterilerin beklenti ve tercihlerini göz önünde bulunduran markaların ayakta kalacağını söyleyebiliriz. Yenilenen mağazacılık anlayışımızda en doğru yerde, en doğru hedef kitlesi ile buluşmak amacıyla daha atacağımız çok adım var. Çetinkaya’nın efektif bir büyüme sağlayabilmesi için en uygun fırsatları kolluyoruz. 2011 yılının sonuna kadar 1500-3000 metrekare satış alanına sahip 15 mağaza daha açmayı hedefliyoruz. Bu hedefimiz doğrultusunda Bağcılar’dan sonraki ilk mağazamızı Bursa’da açacağız ” dedi. Yarım asırdan daha fazla perakendecilik deneyimine sahip olduğunun altını çizen Fehmi Çetinkaya, “Perakende değişiyor. Gençler bu değişimi tetikliyor. Mağazacılık anlayışımızda değişiklikler yaparak, gençlerin ve ailelerin alışveriş mekanı haline geldik. Lokasyona göre bazı mağazalarımızın içinde market ve restaurant da hizmet veriyor.Bu açıdan bakıldığında da değişimi yaşıyoruz” diye konuştu.
Perakendecilik ve mağazacılığın ulaştığı son noktayı Bağcılar Çetinkaya’da sunmaktan gurur duyduklarını belirten Fehmi Çetinkaya, “Bağcılar, İstanbul’un müşteri potansiyeli olarak en hareketli ilçelerindedir. Buradan edindiğimiz tecrübelerin gelecek vizyonlarını belirlemede yol haritamızı oluşturacağını söyleyebilirim” dedi.
Açılışa Özel Cazip Kampanyalar
Pazarlama stratejilerini de çeşitlendiren Çetinkaya, Bağcılar mağazası açılışında özel kampanyalar düzenledi. Çok uygun fiyatların göze çarptığı açılışta, müşterilerin kolay ödeme yapabilmesi için bankalarla anlaşma yapılarak, taksitli kampanyalar organize edildi.
“Çetinkaya Ailem İçin” sloganı ile hizmete açılan Bağcılar mağazasıyla birlikte Çetinkaya Şirketler Grubu’nun sağladığı istihdam 20.000’i aştı. Toplam 7 kat olan ve 3.000 metrekare satış alanına sahip mağaza için 550 tedarikçi ile çalışılıyor. Nüfus yoğunluğu açısından İstanbul’un en kalabalık ilçelerden biri olan Bağcılar’da açılan Çetinkaya Mağazası’nda, 190 bin haneye ve 600 bin kişiye erişim imkanı bulunuyor.
Adana’dan Türkiye’ye yayılan bir başarı öyküsü...
İmalatını yaptığı gömlekleri 1957 yılında Adana’da 25 m2’lik küçük bir dükkanda imalat ve satış yaparak iş hayatına başlayan Çetinkaya, bugün bünyesinde 2 gömlek fabrikası bulunduruyor. Türk ekonomisine üreten kesime büyük destek olan Çetinkaya, 100’den fazla fabrikada üretim yaptırıyor. Çetinkaya, yılda yaklaşık 2.000.000 adet gömlek, 1.000.000 adet pantolon, 150.000 adet takım elbise, 100.000 tek ceket ve toplam 300.000 adet pardösü, mont ve kaban üretimi yapan fabrikalar ve satış yapan mağazalar seviyesine ulaştı. Çetinkaya Şirketler Grubu, 19 mağazada ve 96.000 m2’lik satış alanında hizmet vermektedir.
Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler
Çetinkaya’nın Bağcılar’daki mağazasını Cemil Çiçek açtı
Çetinkaya’nın İstanbul Bağcılar’da kurduğu yedi katlı yeni mağazası açıldı
Başbakan Yardımcısı ve Devlet Bakanı Cemil Çiçek, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Abdülkadir Aksu, AK Parti Milletvekili Necati Çetinkaya, İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın başta olmak üzere yerel yöneticiler ve sektör temsilcileri katıldı.
Çetinkaya Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Fehmi Çetinkaya, “Yenilenen mağazacılık anlayışımızda en doğru yerde, en doğru hedef kitlesiyle buluşmak için atacağımız çok adım var. 2011 sonuna kadar 1500-3000 metrekare satış alanına sahip 15 mağaza daha açacağız” dedi.
‘Perakende değişiyor’
50 yıldan fazla süredir perakende sektöründe yer aldıklarını ifade eden Çetinkaya, “Perakende değişiyor. Gençler bu değişimi tetikliyor. Mağazacılık anlayışımızda değişiklikler yaparak, gençlerin ve ailelerin alışveriş mekanı haline geldik. Bazı mağazalarımızın içinde market ve restoran da hizmet veriyor. Değişimi yaşıyoruz” diye konuştu.
Milliyet