Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’nın 500 personel alımı kadro dağılımı belli oldu!
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı duyurdu! 500 Sözleşmeli Personel alımının kadro dağılımı belli oldu. İşte detaylar… “Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Uygulamaları Kapsamında Afet Bölgesi İlan Edilen İllerde Çalıştırılmak Üzere” alımı yapılacak kadro dağılımı herkes tarafından araştırılıyor
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü bünyesinde Sözleşmeli Personel Alımı yapılacak. “Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Uygulamaları Kapsamında Afet Bölgesi İlan Edilen İllerde Çalıştırılmak Üzere” alımı yapılacak kadro dağılımı herkes tarafından araştırılıyor.
İŞTE ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI’NIN 500 PERSONEL ALIMI KADRO DAĞILIMI
Bu kapsamda mülakat sonucuna göre belirtilen şartlar dahilinde toplam 500 adet sözleşmeli personel alımı gerçekleştirilecek. İnşaat Mühendisi, Makine Mühendisi, Elektrik – Elektronik Mühendisi, Çevre Mühendisi, Jeoloji Mühendisi, Jeofizik Mühendisi, Mimar, Şehir Plancısı, Avukat ve Uzman alımı gerçekleştirilecek.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı 500 kişi alıyor. İşte detaylar…
KPSS puan sıralaması esas alınmak suretiyle en yüksek puanlı adaydan başlamak üzere her bir branş için ilana çıkılan kadro sayısının 2 katı kadar aday sözlü mülakata tabi tutulacak. Adayların başvurularını 27 Mart 2023 tarihine kadar Kariyer Kapısı (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) üzerinden yapmaları gerekmektedir. Şahsen veya posta yoluyla yapılan başvurular kabul edilmeyecek.
ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI ADAYLARDA ARADIĞI ŞARTLARI DUYURDU!
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü bünyesinde yapılacak alımın şartları şöyle:
Türk vatandaşı olmak,
657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinde yer alan şartları haiz olmak,
- Sağlık durumu itibarıyla iklim değişikliklerine ve her çeşit yolculuk şartlarına elverişli olmak,
- 2022 yılında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) sonuçlarına göre KPSS-P3 puan türünden en az yetmiş (70) puan almış olmak,
- İlan tarihi itibarıyla özel veya kamu kurumlarında en az 3 yıl mesleki tecrübeye sahip olmak, (Mesleki tecrübelerine değerlendirilmesinde, Sosyal Güvenlik Kurumu kayıtlarında başvuruda bulunulan branş ile ilgili/alakalı meslek kodlarından lisans mezuniyetinden sonra yatan sigortalı hizmet süreleri değerlendirmeye alınacaktır.)
- Son başvuru günü itibarıyla 40 (kırk) yaşını doldurmamış olmak. (27.03.1983 ve sonrası doğumlu olmak)
Ayrıntılar için: https://csb.gov.tr/
İşsizliğe son! O ilan yayınlandı, işte detaylar...