Genel

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı alo 181 hattı hizmeti vatandaşları memnun ediyor!

Kuruluşunun 3. yılına giren Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Tapu Kadastro Çağrı Merkezi ALO 181 verdiği hizmetle vatandaşın takdirini kazandı.

Vatandaşlar 7-24 hizmet veren merkeze yaptığı aramalarda Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na, hükümet yetkililerine devlet vatandaş bütünleşmesini sağlayan böyle bir çağrı merkezini hayata geçirmelerinden ötürü teşekkür ediyor. Vatandaşlar yaptıkları açıklamalarda, ALO 181 sayesinde bir telefonla sorunlarının çözüme kavuştuğunu bu hatla; hizmetin ayrıcalığını yaşadıklarını belirtiyor.


 ‘Sizden Çok Memnunum’


 Alo 181 çağrı merkezini arayan vatandaşların %89’u verilen hizmetlerde memnun olduğunu bildirdi. Vatandaşlar ses kayıtlarında şu sözlerle memnuniyetlerini dile getiriyor:


-Bu ne güzel bir hatmış, komşularıma da söyleyeceğim arasınlar.


-Sizden çok memnunum, Allah razı olsun rahat bir uyku uyuyabileceğim


-Böyle bir hizmetten dolayı bakanlığınızı ve hükümetimizi tebrik ederim.


-Beni çok güzel aydınlattınız Allah razı olsun.


-Kentsel Dönüşüm ve Tapu konusunda bundan daha güzel bir hizmet olabileceğini düşünemiyorum.


 Memnuniyete götüren süreç


 Çevre ve Şehirlik Bakanlığı bu hattı hizmete alarak Türkiye ve dünyada bir ilki gerçekleştirdi.


 Bu hat sayesinde vatandaşlar bulundukları yerde il veya ilçe merkezlerine gitmeden de Bakanlığın mevzuat alanına ilişkin tüm konularda bilgi alabiliyor, çevre konularında şikayet ve ihbarlarda bulunabiliyor.


 Bakanlık yetkili birimleri de ilgili şikayetleri titizlikle inceleyerek sonucunu çağrı merkezi kanalıyla vatandaşa bildiriyor.


 Kentsel Dönüşüm konularında da güncel gelişmeler, süreç hakkında yapılması gerekenler operatörlerin pozitif yaklaşımlarıyla vatandaşlara aktarılıyor. Çağrı merkezi aynı zamanda Tapu-Kadastro konularında da (online randevu, bilgi, ihbar-şikayet) vatandaşların hizmetinde.