Ticari

Chi +plus, yıl sonuna kadar 15 mağaza açmayı hedefliyor!

Chi +plus, ayakkabı üretiminden çıkarak 'mağazacılık' alanına yöneldi. Şirketin Yönetim Kurulu Üyesi Erşan Eroğlu, ayakkabı markası olarak değil, AVM ve mağaza olarak tüketicinin karşısına çıktıklarını söyledi. Dört alışveriş merkezine giren Chi +plus, yı

 

Ayakkabı markalarının alışveriş merkezi (AVM) rekabeti giderek artıyor. Ayakkabı üretiminden çıkan Chi +plus, 'mağazacılık' alanında büyüme kararı aldı. Marka artık Boyner Mağazacılık gibi Chi Mağazacılık şirketini kurduğunu açıkladı. Şirketin Yönetim Kurulu Üyesi Erşan Eroğlu, bundan sonra Chi +plus'ın bir ayakkabı markası olarak değil alışveriş merkezi ve caddelerde mağaza olarak tüketicinin karşısına çıkacağını söyledi. Eroğlu, "Kaliteli markaları daha ucuza satmakta kararlıyız. Felsefemiz, tüm ulusal ve uluslararası markaları, kendi ürün çeşidimizle birlikte uygun fiyata tüketiciye sunmak." dedi.   2012 ilkbahar-yaz sezonunda Nike, Puma, Slazenger, Muya, MP, Hummer Juck, Tracker, Pierre Cardin, Anta gibi markaları ekleyen Chi +plus, mağazalarındaki metal vitrinleri sökerek 'ahşap konsept'i benimsedi. 153 mağazanın iç ve dış ahşap dizaynı için 3 milyon lira harcama yapıldı. Marka yüzünü de yenileyen firma, sarı renkten yeşil beyaz renklere geçiş yaparken, reklam ve tanıtım bütçesi ayırmaya başladı. Bu sene için en az 2 milyon lira harcayacaklarını vurgulayan Erşan Eroğlu, televizyon reklamı çekeceklerini söyledi. "Ayrıca bölgesel reklam çalışmaları da yapıyoruz. Bir şehrin veya ilçenin en çok dinlenen radyosuna, en büyük bilboardına reklam vermeye başladık." diyen Eroğlu, yeni yüz ile tüketicinin karşısına 'güçlü' bir şekilde çıkmaya başladıklarını kaydetti. Ankara, İstanbul, Kayseri ve Kütahya'da 4 alışveriş merkezine giren Chi +plus, yıl sonuna kadar yaklaşık 12 ile 15 merkezde daha yer almayı hedefliyor. 2010 sonunda 112 mağazası bulunan şirket, şu an 153 mağazası ile bütün bölgelerde yer alıyor. Bu sene yeni mağaza açmak yerine mevcut mağazaları verimli şekilde donatacaklarını belirten Ersan Eroğlu, "Türkiye'nin bir numaralı ayakkabı markası olmayı planlıyoruz." dedi. Şirket, 700-800 mağaza ile pazarın lideri olmayı hedefliyor. Geçen yıl 2 milyon çift ayakkabı satan şirketin bu yılki hedefi 3 milyon çift. Mağazalarında ayakkabının yanında kemer, ayakkabı boyası, çanta, cüzdan da satılıyor.   RAKAMLARLA CHİ AYAKKABI   Kuruluş 2004   Ciro 37,5 milyon TL   Büyüme Yüzde 40   2012 ciro hedefi 60 milyon TL   İstihdam 350   Mağaza sayısı 153   Faaliyet gösterdiği il 52 Zaman