Sektörel

Choice Hotels Türkiye'de büyümeye devam ediyor!

Dünyada 30 ülkede 11 marka ve 6 bin 300 otelle hizmet veren Choice Hotels International, Türkiye’de büyümeye devam ediyor. Haziran 2014’te Clarion markasıyla Türkiye’ye giren Choice Hotels, 2015’te İstanbul’da iki yeni otel açacak.

Choice Hotels’in Türkiye’deki ilk franchise’ı Clarion Hotel & Suites Şişli’nin bugün (24 Eylül 2014) gerçekleştirilen resmi açılış törenine katılmak üzere Türkiye’ye gelen Choice Hotels International CEO’su Stephen P. Joyce, Avrupa’nın en hızlı büyüyen ve en hareketli şehirlerinden İstanbul’u portföylerine eklemekten gurur duyduklarını söyledi. 

Ekonomi metropolü niteliğindeki İstanbul’un tarihi ve turistik özellikleri ile hem iş hem de turistik seyahat açısından popülaritesinin sürekli arttığını belirten Stephen P. Joyce, kısa zamanda İstanbul ve Türkiye’nin diğer şehirlerinde otel yatırımcıları ile bir araya gelerek Türkiye’de hızlı bir büyüme trendi yakalamak istediklerini ifade etti. Clarion Hotel & Suites Şişli’de Aktaş Turizm’in yatırımcı olarak yer aldığını hatırlatan Joyce, 2015 yılında İstanbul’da iki yeni otel açacaklarını söyledi. Stephen P. Joyce, sözlerini şöyle sürdürdü:

“İstanbul’daki ikinci otelimizin yatırımı ve işletmesi için Macro Turizm ile anlaştık. Atatürk Havalimanı’na yakın bir konumda bulunan 237 odalı Clarion Hotel İstanbul Airport North, 2015 yılında hizmete girecek. Üçüncü otelimizi ise Quality markamızla İstanbul’un tarihi dokusunu yansıtan, turistik ve ekonomik olarak hızla gelişen bölgesi Haliç’te açacağız. Geçen hafta ön anlaşmasını imzaladığımız otelimizde ilk misafirlerini 2015 yılında ağırlamaya başlayacak.”

Choice Hotels’in Avrupa’ya paralel olarak Türkiye’de hızla büyümeyi hedeflediğini anlatan Stephen P. Joyce, Türkiye’ye bağlılıklarını vurgulamak, mevcut ve gelecekteki ortaklarına daha iyi hizmet vermek için yerel bir temsilci ile anlaşmak üzere olduklarını söyledi. Joyce, “Ana pazar olarak belirlenen Avrupa ülkelerinde yerel temsilci ile çalışmak ve onlara kendi dillerinde danışmanlık vermek global stratejimizin bir parçası. Türkiye’de bu pazarlardan biri… Türkiye temsilcimiz yeni franchise sözleşmelerimizde ve mevcut otellerin denetiminde Choice Hotels’e destek verecek” dedi.  

Choice Hotels International Başkan Yardımcısı Mark Pearce ise ilk aşamada Türkiye’nin en önemli lokasyonlarına konsantre olacaklarını söyledi. Choice Hotels markalarının yalnızca yeni binalar için değil, mevcut ve özel işletme altındaki oteller için de çok uygun olduğunu ifade eden Pearce, bu özellikleri ile rakiplerinden ciddi bir şekilde ayrıldıklarını vurguladı. Mark Pearce, mevcut ve özel işletme altındaki otellerin de yeni oteller gibi Choice Hotels markaları ile bir araya gelerek, rekabetçi bir pazarda güçlü bir ortakla çalışma imkânı bulacaklarını anlattı.

Mark Pearce, Choice Hotels olarak şu anda yaklaşık 500 otellerinin bulunduğu Avrupa’da büyüme kararı aldıklarını ifade etti. Türkiye’nin de dâhil olduğu Avrupa’daki tüm faaliyetlerinin Choice Hotels EuropeTM tarafından yönetildiğini anlatan Mark Pearce, “Choice Hotels Europe™, bulunduğu şehir ve bina özelliklerine göre Clarion®, Clarion Collection®, Quality™ ve Comfort™ olmak üzere dört marka ile hizmet veriyor. Dinamik ve hızlı bir sektörde dünya lideri konumunda olan, pazardaki en rekabetçi fiyatlarla çalışan Choice Hotels EuropeTM, web tabanlı gayrimenkul yönetim sistemi, en önemli turizm acenteleri ve web siteleri ile olan ilişkileri sayesinde yatırımcılara büyük tasarruf sağlayan çözümlerle ciddi avantajlar sunuyor. Avrupa’nın en büyük franchise veren firmalarından biri olan Choice Hotels Europe™, sektör deneyimini etkin dağıtım sistemleri, pratik destek, sofistike pazarlama, gelir yönetimi ve satış ile kombine ederek otel yatırımcılarının performansını arttırmaya yardımcı oluyor” diye konuştu.

Dünyada 6 bin 300 oteli bulunan Choice Hotels, markalarına inanan, hizmetlerinden memnun kalan ziyaretçilerine tutarlı bir deneyim yaşatma vizyonuyla hareket ediyor.