Sektörel

Çilek ilk altı ayda yüzde 32 büyüdü!

Dünyanın Türk mobilya markası Çilek; tasarımları, yeni mağaza ve yatırım hedefleri ile büyümeye devam ediyor. 2014 yılının ilk altı ayında %32’lik bir büyüme gerçekleştiren Çilek, 2014 yılı için hedeflediği oranı da yükseltti.

Özgün tasarımlarını farklı coğrafyalardaki çocuklara ulaştırmayı hedefleyen Çilek, 2014 yılının ilk yarısında açtığı yeni mağaza ve yatırımları ile büyümeye devam ediyor. 


İlk Altı Ayda %32 Büyüdü


Tüm Dünyada büyüme stratejisi ile yeni pazarlara ulaşan Çilek, 2014 yılının ilk altı ayında 14’ü yurt içinde olmak üzere toplam 26 yeni franchise mağaza açarak %32 oranında bir büyüme gerçekleştirdi. 


Üretimin %37’si İhraç Edildi


İhracat oranını da bir önceki yılın ilk yarısına göre %7 artıran Çilek, üretiminin %37’sini dünyanın 66 ülkesinde yer alan satış noktalarına ihraç etti. Yıl Sonu Hedefini Şimdiden Tutturdu


2014 yılının altı ayında ulaşmak istedikleri hedefleri yakaladıklarını belirten Çilek Mobilya Yönetim Kurulu Üyesi Talha Çilek, “şimdiye kadar yurt içinde 14 yurt dışında ise 8 mağaza olmak üzere toplam 26 yeni satış noktası açtık. 2014 yılının ikinci altı ayında da hedefimiz olan mağazalarımızı açarak, toplam 50 yeni satış noktasına ulaşmayı planlıyoruz” dedi. Bir önceki yılın ilk altı ayına göre %32’lik bir büyüme gerçekleştirdiklerini ifade eden Talha Çilek, cirolarının da 63,1 milyon TL’yi aştığını belirterek, yıl sonu hedeflerini şimdiden tutturduklarını söyledi. 


Yurt