23 / 12 / 2024

Çilek Mobilya 10 mağazasıyla Kuzey Irak'ta!

Çilek Mobilya 10 mağazasıyla Kuzey Irak'ta!

Çilek Mobilya Yönetim Kurulu Üyesi Talha Çilek, sundukları kalite, ürün çeşitliliği, malzeme ve tasarım açısından sağlıklı ve güvenilir tasarımlarıyla hız kesmeden dünya çocuklarıyla buluşmaya devam ettiklerini belirtiyor...






Çilek Mobilya, dünyanın Türk mobilya markası olma yolunda büyümeyi sürdürüyor. Kuzey Irak’ta 10 noktada toplam 2500 metrekarede satışa sunulan Çilek Odaları, Kuzey Iraklı çocuklardan ve ebeveynlerden büyük ilgi görüyor. 



Kuzey Irak’ta toplam 10 satış noktasında yenilikçi mobilyalarını tüketicileriyle buluşturan Çilek Mobilya, kaliteli ve konforlu tasarımları ile çocuklarının sağlığını düşünen ebeveynlerin güvenini kazandığı gibi sıra dışı ve özgün tasarımları ile Kuzey Iraklı çocukların da en sevdiği oda arkadaşı..


Tüm dünyada 3 milyondan fazla çocuğun odasında yer aldıklarını söyleyen Çilek Mobilya Yönetim Kurulu Üyesi Talha Çilek, sundukları kalite, ürün çeşitliliği, malzeme ve tasarım açısından sağlıklı ve güvenilir tasarımlarıyla hız kesmeden dünya çocuklarıyla buluşmaya devam ettiklerini belirtiyor. 


Süleymaniye, Erbil, Dohuk, Kelar, Necef, Kerkük, Derbendikan, Çamçamal’dak, satış noktalarında toplam 2500 metrekarede tüketicileriyle buluşan Çilek, Bağdat ve Basra’da da yer almak üzere çalışmalarını sürdürüyor. 


Irak mobilya alışkanlıklarının genel olarak oryantal çizgiden, yavaş yavaş avangard ve modern anlayışa kaymakta olduğunu belirten Talha Çilek, Kuzey Irak’ın, mobilya modasında Türkiye’yi yakından takip ettiğini söylüyor. 


Ülkede son aylarda ekonomik durağanlık bulunduğunu belirten Çilek, güçlü bir markaya ve köklü bir yapıya sahip, satış noktalarının önünün her geçen gün açıldığının altını çiziyor. 


66 ülkede 444 satış noktası

Kurulduğu günden bu yana ihracat ve tasarım odaklı bir marka olan Çilek’in bugün 66 ülke ve 444 satış noktasında hizmet veriyor. Çok geniş bir coğrafyada hareket etme kabiliyetine sahip olan Çilek, tüm dünyada planlı ve istikrarlı bir büyüme stratejisi ile 2023 yılında tüm dünyada 1100 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. 


Geri Dön