Çilek, Türkiye’nin yeni logosuna destek veriyor!
Çilek, yeni "Turkey" logosunu ürün ambalajları ve mağazalarında kullanarak "Türk Malı" algısının yükseltilmesine destek veriyor. Çilek, "Türkiye Markası" proje çalışmalarına destek veren ilk markalardan biri oldu.
Çilek'ten yapılan açıklamada, Türk sanayisini yurt dışında üst düzeyde temsil etmek ve "Türk Malı" algısını yükseltmek amacıyla Ekonomi Bakanlığı ve Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) işbirliği ile yürütülen "Türkiye Markası" çalışmaları tamamlanarak Türkiye’nin yeni logo ve sloganının tanıtıldığı hatırlatıldı.
Açıklamaya göre, "Türkiye Markası" çalışmaları kapsamında "Turkey" logosu ve sloganını tüm ürün ambalajı ve mağazalarında kullanan Çilek, proje çalışmalarına destek veren ilk markalardan biri oldu. Yeni Türkiye’nin logosu ile hazırlanan ürün ambalajları, Çilek’in hizmet verdiği 5 kıtada 66 ülkeye ulaştırılmak üzere yola çıkıyor.
Yeni Türkiye’nin logosu ve sloganı, işadamlarından reklamcılara, tasarımcılardan sanatçılara ve akademisyenlere kadar yaklaşık 150 kişilik bir ekipten ortak görüş alınarak şekillendi. Türklere özgü kilim, mimari ve el sanatları gibi 8 ayrı motiften esinlenerek Saffron Brand Consultant danışmanlık firması tarafından tasarlanan "Turkey Discover The Potential" sloganı ve yeni logo, "made in Turkey" yerine Türkiye’nin yurt dışındaki yeni yüzünü temsil edecek.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Çilek Mobilya Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Muzaffer Çilek, Türk ürünlerine ilginin tüm dünyada giderek arttığını belirterek, bu çalışmanın Türk markalarının yurt dışındaki imaj ve itibarının artmasına büyük katkı sağlayacağını kaydetti.
Muzaffer Çilek, çalışmanın tüm dünyaya önemli bir mesaj verdiğini ve Çilek olarak projeye destek olacaklarını da dile getirdi.
AA