Çilek’e 5 yıl daha Turquality desteği verilecek!
Dünyada devlet tarafından desteklenen tek marka geliştirme programı olan Turquality ile ilk 5 yıllık süreci tamamlayan çocuk ve genç odalarının uzman markası Çilek, gösterdiği performansla ikinci 5 yıllık destek sürecine de alındı
Türk markalarının yurtdışında yatırım güçlerini artırmalarına, yeni pazarlara girmelerine ve tanıtımlarına destek olan Turquality, Türkiye’nin uluslararası markası Çilek’le ikinci dönem stratejik çalışmalarını başlattı.
Çilek, yurtdışında Türkiye’yi temsil ediyor
Sektörde Turquality belgesini alan ilk firma olarak, dünyanın dört bir yanında açtıkları mağazalarla büyümeye devam ettiklerini belirten Çilek A.Ş. Genel Müdürü Muzaffer Çilek, şunları söyledi: “Türkiye’yi yurtdışında en iyi şekilde temsil edeceğine inanılan Çilek’in; uluslararası platformda güçlü rekabet için devlet tarafından desteklenen bir marka olmasını sağlayan Turquality, ‘marka geliştirici’ olarak çok önemli bir rol üstleniyor. Global bir marka olmak için çıktığımız yolda, devletin desteğini almak hepimiz için gurur kaynağıdır. Önümüzdeki 5 yıllık süreçte, sürdürülebilir rekabet açısından aldığımız desteklerle hedeflerimizi büyüterek yeni pazarlara açılmayı hedefliyoruz.”
Seçilmiş markalarla güçlü itibar
Global markalaşma sürecine giren, Çilek’in de aralarında bulunduğu Türkiye’nin önde gelen firmalarıyla adeta “devler ligi” oluşturan Turquality; uluslararası platformda rekabet edebilmeleri için firmalara sunduğu finansal desteğin yanı sıra, gelişime yönelik stratejik danışmanlık, satış ve satış sonrası hizmetleri kapsayan yönetsel bilgi birikimi, kurumsallaşma ve tanıtım programlarını uyguluyor. Güçlü global markalar geliştirerek Türkiye’nin ihracatını artırmayı hedefleyen Turquality, aynı zamanda “Türk Malı” imajını ve Türkiye’nin itibarını güçlendirmeye çalışıyor.