Çilek'in yurtdışı hedefi 1.100 mağaza ulaşmak!
Çilek Mobilya'dan yapılan açıklamada Türkiye'yi çocuk odası konseptiyle buluşturan markanın, 1995 yılından bu yana farklı yaş gruplarına göre tasarladığı odaları çocukların beğenisine sunduğuna dikkat çekildi.
Çilek Mobilya, 2023 yılında yurt dışında bin 100 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.
Çilek Mobilya'dan yapılan açıklamada Türkiye'yi çocuk odası konseptiyle buluşturan markanın, 1995 yılından bu yana farklı yaş gruplarına göre tasarladığı odaları çocukların beğenisine sunduğuna dikkat çekildi.
Ürünleri kurulduğu günden bu yana milyonlarca kişiye ulaşan Çilek'in odasında ilk uyuyan çocuklar bugün 27 yaşında. İnegöl'de yer alan Çilek fabrikasında üretilen, bebek, çocuk ve genç odaları, tırlara yüklendikten sonra 5 kıtada yer alan 66 ülkeye ihraç ediliyor.
Büyüme stratejisi ile tüm dünyada yeni pazarlara ulaşan Çilek, 2014 yılında yurtiçi ve yurtdışında toplamda 35 yeni satış noktası açarak yüzde 18 büyüme gerçekleştirdi.
Hindistan'da geçen yıl açtığı mağaza ile dikkat çeken Çilek, aynı dönemde Suudi Arabistan, İran, Tunus, Kazakistan, Gürcistan, Güney Afrika, Senegal ve İspanya'da da yeni satış noktalarını devreye aldı.
Brezilya'da da ilk satışını gerçekleştiren Çilek, Endonezya, Yeni Zelanda, Özbekistan, İngiltere, Amerika, Tanzanya, Kenya ve Çin gibi yeni pazarlara gitmek, mevcut ülkelerdeki mağaza sayılarını ise artırarak 2023'te yurt dışında bin 100 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.
Türkiye'de ilk araba karyola üretimini yapan ve satışa sunan Çilek, şimdiye kadar yaklaşık 250 bin çocuğun hayalindeki arabayı odalarıyla buluşturdu.
Erkek ve kız çocukları için farklı renk ve temalarda üretilen araba karyolalar, her geçen yıl geliştirilen teknolojilerle birleştirerek akıllı hale getirildi. Bluetooth bağlantısı, hoparlör ve USB gibi özelliklere sahip yeni nesil araba karyolalar, çocuk ve gençlerin hem kaliteli, hem de eğlenceli vakit geçirmelerini sağlıyor.
AA