Citys AVM'de marka profili yüzde 50 değişti!
Trafik getirmeyen, tüketicilerin tercih etmediği isimlerle yollarını ayırdıklarını açıklayan City’s Genel Müdürü Kazım Çizmeci, “Müşterilerimizle anketler yaptık. Görmek istemedikleri markalarla el s
Yeniden yapılanan City’s Alışveriş Merkezi’nde marka profili yüzde 50 oranında değişti. Trafik getirmeyen, tüketicilerin tercih etmediği isimlerle yollarını ayırdıklarını açıklayan City’s Genel Müdürü Kazım Çizmeci, “Müşterilerimizle anketler yaptık. Görmek istemedikleri markalarla el sıkıştık” diyor.
Artık, kiralama yapmak için kiralama yapmadıklarının anlatan Çizmeci, ulaştıkları sonucu,”Geriye dönüşlerimiz çok iyi” sözleriyle özetliyor.
Çizmeci’nin anlattıklarına göre, bu değişimle ziyaretçi sayısında yüzde 50 artış kaydedilerek, günlük ortalama ziyaretçi sayısında 20 bine ulaşılmış. 120 mağaza ile hizmet veren AVM’de sayı, hafta sonu ise 30 bini buluyormuş.
City’s’deki yeni markalar arasında Koton, C&A, İnci, GAP, Watsons, Teknosa gibi markalar yer alıyor.
Milliyet