Genel

City's Nişantaşı AVM, mağaza karmasını yeniledi!

Kazım Çizmeci  gelen istekler doğrultusunda mağaza karmalarını yenilediklerini belirtti

İstanbul'da bulunan City's Nişantaşı'nın Genel Müdürü Kazım Çizmeci, ziyaretçi yoğunluğu az olan markalarla yollarını ayırdıklarını ve gelen istekler doğrultusunda mağaza karmalarını yenilediklerini söyledi.

Yeni sezonda 17 yeni mağazayla birlikte yol alacaklarını kaydeden Çizmeci, yüzde 87 doluluk oranına sahip AVM'nin yeni yıla kadar yüzde 100 doluluğa ulaşacağını ve 20 markayla görüşmelerini sürdürdüklerine değindi.
Yeni kiralamalarda karşılıklı özverilerin verildiğine dikkati çeken Çizmeci, daha önce 110 euro olan metrekare başı kiraların bugün 79 euro'ya indiğini söyledi. Yeni sezonda City's'de yer alacak markalar Banana Republic, Teknosa Gap, C&A, Damat Tween, Watsons, Calvin Klein Food Factory, Fashion Box olurken, Macro Center, Mango&Mango He, Burger King, Playland, Bartolucci, Euromoda, Magic Corn ve Freshly Mix'se ziyaretçi alımına başlayan markalar olarak sıralandı.
Milliyet

Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler

City's'e Teknosa, GAP, CK ve Damat geliyor
  
Pek çok yabancı markanın ayrılmasıyla kan kaybı yaşayan City's Alışveriş Merkezi, yeni markalarla yeniden yapılanıyor. Uluslararası markalarla 2009-2010 sezonu için büyük metrekareli mekanlar için anlaşmalar imzaladıklarını vurgulayan City's AVM Genel Müdürü Kazım Çizmeci, 'Son bir ayda 17 markadan başvuru aldık. Bu markalar arasında Teknosa, GAP, Banana Republic, Damat Tween ADV, Calvin Klein, Watsons, C&A ile anlaşma imzaladık' dedi.

Abdi İpekçi'den iki  marka sırada
Abdi İpekçi Caddesi'nin üst kısmımın eski popülaritasini kaybetmeye başladığını ifade eden Çizmeci, 'O bölgedeki iki önemli markadan da teklif aldık. Mağazalarını kapatıp, City's'e gelmek istiyorlar. Görüşmelerimiz sürüyor' dedi.

Metrekare fiyatı 79 euroya düştü
İlk faaliyete geçtiğimiz dönemdeki metrekare kiraamalarının 110 euro üzerinden yapıldığını hatırlatan Çizmeci, "Biz sürdürülebilir kira rakamları ile ilgili ciddi yaklaşımlarda bulunduk. Şu anki ortalama kira rakamımız 79 eurodur. Bugüne kadar ortalama kapı girişleri hafta sonları 24 bin hafta ortasında 15 bin civarında. Yeni firmalara ile bu ortalamların 20 binin üzerine çıkacağı görüşündeyiz' dedi.
Akşam

City's marka karmasını yeniden yapılandırdı

City's Genel Müdürü Kazım Çizmeci, "Son bir ayda 17 marka AVM'de yer kiraladı. Metrekare fiyatlarını 110 eurodan 79 euroya çektik" dedi
Gülaylar Altın'ın yatırımıyla geçen yıl Nişantaşı'nda faaliyete geçen City's Alışveriş Merkezi (AVM), marka karmasını yeniden yapılandırıyor. City's Genel Müdürü Kazım Çizmeci, "Müşteri yoğunluğu yaratmayan markalarla yollarımızı ayırdık. Yeni kiralama yaptığımız firmalarla karşılıklı özverilerde bulunup City's'i daha hareketli bir AVM haline getireceğiz. Anlaştığımız firmaların hayata geçmesiyle günlük ortalama 20 bin ziyaretçinin üzerine çıkmayı hedefliyoruz" dedi. Ocak 2008'de ilk açıldıkları dönemde 110 euro olan mağaza metrekare fiyatlarını 79 euroya çektiklerini kaydeden Çizmeci, kiralamanın yüzde 87'sinin tamamlandığını yıl sonuna kadar da yüzde 100 doluluğa ulaşacaklarını söyledi.

C&A ÖZEL KOLEKSİYON HAZIRLADI
City's'in yeni kiracılarından biri bin 600 metrekarelik 3 katlı mağaza alanı kiralayan C&A oldu. C&A CFO'su Berna Okandan, yeni mağazada Nişantaşı hedef kitlesine özel bir koleksiyonla satış yapacaklarını söyledi. Okandan, "Farklı ve tasarımcıların yaptığı bir koleksiyonla ama yine daha uygun fiyatlarla City's'te olacağız ancak bu ucuz satacağız anlamına gelmiyor" dedi. Teknosa Perakende Satışlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Bülent Gürcan ise Nişantaşı'ndaki en büyük elektronik mağazasını açtıklarını söyledi.
Sabah

City's kirayı indirdi, 29 firma mağaza için sıraya girdi

Ziyaretçi çekmeyen mağazalarla yollarını ayırdıklarını, metrekare kirasını 79 avroya indirdiklerini söyleyen City's Genel Müdürü Çizmeci, '29 mağaza sırada bekliyor' dedi

Nişantaşı'nda yaklaşık iki yıl önce kapılarını açan fakat beklediği ilgiyi bir türlü göremeyen City's, kiralarını indirip, mağaza karmasını değiştirerek `Sektörde ben de varım' dedi. 

Açıldıkları 2008 yılı ocak ayında kiraların metrekaresinin 100 avro olduğunu söyleyen City's Nişantaşı Genel Müdürü Kazım Çizmeci, "Şu anda kiraların metrekaresini ortalamada 79 avro'ya çektik. Mağaza karmamızı yeniliyoruz. Son bir ayda 17 marka merkezimizden yer kiraladı. Bunların arasında Teknosa, GAP, Banana Republic, Damat Tween ADV, Calvin Klein, Watsons ve C&A gibi ulusal ve uluslararası markalar var. Bu arada 29 firmada merkezden yer kiralamak için sırada bekliyor" diye konuştu. 

City's'in marka karması içinde Macro Center, Mango&Mango He, Burger King, Playland, Bartolucci, Euromoda, Magic Corn ve Freshly Mix'in de yer aldığını belirten Çizmeci, "Ziyaretçi trafiği yoğun olmayan markalarla yollarımızı ayırdık. Hedefimiz ziyaretçi sayısında hafta içi ve hafta sonu ortalama 20 binin üzerine çıkmak" diye konuştu. City's'e yeni giren markalar hakkında bilgi veren Kazım Çizmeci şunları söyledi:
"Halen Abdi İpekçi Caddesi'nde faaliyet gösteren Banana Republic, bu lokasyondaki mağazasını kapatarak, City's de müşterilerine hizmet verecek. Yine Teknosa 700 metrekarelik mağazasıyla Nişantaşı'nın en büyük elektronik mağazası olacak. GAP'de burada mağaza açacak."

C&A'den City's'e özel ürün
Orta gelir grubuna yönelik uygun fiyatlı ürünleriyle dikkat çeken Alman C&A, yüksek büyüme hedefleri koyduğu Türkiye pazarında Nişantaşı'nda mağaza açarak A geliri grubunu da çekecek. Nişantaşı City alışveriş merkezinde ay sonunda açılması planlanan mağazanın  bölgenin müşteri yapısına uygun olarak tasarlandığını ve koleksiyonların da buna uygun şekilde hazırlandığını söyleyen C&A CFO'su Berna Kural Okandan, "Varolan koleksiyonumuz haricinde ünlü tasarımcıların koleksiyonlarını satışa sunacağız. Uygun fiyatlı ürünlerimiz de olacak" dedi.
Radikal

City's yeni sezona hızlı girdi


İstanbul Nişantaşı'nda Gülaylar Altın'ın yatırımıyla geçen yıl faaliyete giren City's AVM, yeni sezona, bünyesine kattığı 17 yeni marka ile giriyor. Marka karması nedeniyle eleştirilen ve beklediği ziyaretçi sayısına ulaşamayan City's AVM, marka karmasını yeniden yapılandırıyor. City's Genel Müdürü Kazım Çizmeci, "Müşteri yoğunluğu yaratmayan markalarla yollarımızı ayırdık. Yeni kiralama yaptığımız firmalarla karşılıklı özverilerde bulunup City's'i daha hareketli bir AVM haline getireceğiz. Günde 20 bini aşkın ziyaretçi hedefliyoruz" dedi. Yeni mağazaların katılımıyla yüzde 87 doluluğa ulaştıklarını belirten Çizmeci, "Anlaşmış olduğumuz markaların bize büyük değer katacaklarına eminiz. Yıl sonunda yüzde 100 doluluğa ulaşacağız" diye konuştu. Çizmeci, açıldıkları 2008 Ocak ayında 110 euro olan mağaza metrekare fiyatını 79 euroya çektiklerini de ifade etti.

17 marka geldi
Macro Center
 Mango&Mango He
 Burger King
 Playland
 Bartolucci
 Euromoda
 Magic Corn
 Freshly Mix
 Banana Republic
 TeknoSA
 Gap
 Damat Tween ADV
 Calvin Klein
 Watsons
 C&A
 Food Factory
 Fashion Box
Takvim

Orta direğin gözdesi C&A, 'özel koleksiyon'la Nişantaşı'na giriyor
 
Avrupa'da uygun fiyatlı ürünleriyle özellikle orta gelir grubunun gözdesi haline gelen C&A, Nişantaşı City's'de
A gelir grubunu da çekecek bir mağaza açacak. C&A'in yeni mağazasında lokasyona uygun bir koleksiyon seçildi
 
ORTA gelir grubuna yönelik uygun fiyatlı ürünleriyle dikkat çeken C&A, yüksek büyüme hedefleri koyduğu Türkiye pazarında Nişantaşı'nda mağaza açarak A geliri grubunu da çekecek. Nişantaşı City alışveriş merkezinde ay sonunda açılması planlanan mağazanın bölgenin müşteri yapısına uygun olarak tasarlandığını ve koleksiyonların da buna uygun şekilde hazırlandığım söyleyen C&A CFO'su Berna Kural Okandan, "Varolan koleksiyonumuz haricinde ünlü tasarımcıların koleksiyonlarını satışa sunacağız. Bugüne kadar hep orta gelir grubuna yönelik uygun fiyatlı ürünlerimizle tanındık. Bunu Nişantaşı lokasyonuna adapte edeceğiz" dedi.

17 yeni marka geldi
Bin 600 metrekarelik 3 katlı mağazada ürünlerin hammaddesinden dikimine kadar farklı olacağım hatırlatan Okandan, Türkiye pazarındaki hedefleri hakkında ise şu bilgileri verdi: "Türkiye'de geçmişimiz henüz yeni ama hedeflerimiz büyük. Buraya cadde mağazalarına ağırlık vererek girmek istiyorduk ama fırsatlar bizi AVM'lere yöneltti." City's'e C&A'in yanı sıra aralarında Teknosa, Calvin Klein, Damat&Tvveen, Banana Republic, GAP'in de bulunduğu 17 marka daha geliyor. City's Genel Müdürü Kazım Çizmeci, ziyaretçi çekmeyen mağazalarla yollarım ayırdıklarım, yeni markalar sayesinde günlük ziyaretçi sayısının ortalama 20 bin seyivesinde olacağım söyledi.
Vatan