Sektörel

CMC, 2015'te Anadolu'da yeni bir çağrı merkezini faaliyete geçirecek!

Dış kaynak çağrı merkezlerinden CMC, 2014 yılı içinde 3 milyon doları teknolojik olmak üzere toplam 5 milyon dolarlık yatırım yapacak. Şirket, Anadolu’da yeni bir çağrı merkezi kuracak...


Türkiye’nin önde gelen dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC, İstanbul’un yanı sıra Malatya ve Şanlıurfa’daki çağrı merkezleriyle de ekonomiye ve istihdama önemli katkılar sağlıyor. Malatya’da 2 bine yakın çalışan sayısına ulaşmış olan CMC, şehrin en büyük işvereni ve en çok kadın istihdamı sağlayan şirketi konumunda bulunuyor. CMC’nin Malatya’daki çağrı merkezinde çalışanların yüzde 65’ini kadınlar oluşturuyor. CMC, 2015’te Anadolu’da yeni bir çağrı merkezini daha faaliyete geçirmeyi planlıyor.


Kendi sektöründe lider 80'in üzerinde müşterisine, toplam 6 ayrı lokasyonda çağrı merkezi ve sosyal medya hizmetleri sunan CMC, Anadolu’ya yatırım yapmayı sürdürüyor. CMC’nin ilk Anadolu yatırımı olan, 2009 yılında 180 kişiyle hizmet vermeye başlayan CMC Malatya Operasyon Merkezi, 2 bine yakın çalışan sayısına ulaşmış bulunuyor. Şehrin en büyük işvereni konumunda olan CMC, Malatya’ya yatırımlarını sürdürüyor.


CMC, Anadolu’ya yaptığı yatırımlarla, yaratılan çarpan etkisi ile şehrin kalkınmasına önemli katkılar sağlıyor. Malatya’da çok önemli başarılar elde eden ve şehrin en büyük işvereni olan CMC, Şanlıurfa’da da kısa bir süre içinde şehrin en çok istihdam sağlayan şirketi konumuna ulaşmış bulunuyor. 


CMC Genel Müdürü Tolga Başarır, sürdürülebilir ekonomik kalkınmaya destek olmaktan ve gençlere kariyer imkanları oluşturmaktan büyük memnuniyet duyduklarını belirtti. Anadolu’da yaklaşık 3 bin gence istihdam sağladıklarını vurgulayan Başarır, bu sayıyı sürekli olarak artırmayı hedeflediklerini ifade etti. Şanlıurfa’da da ilerleyen dönemde 2 bin gence istihdam sağlamayı hedefleyen CMC, sunduğu eğitim programları ve olanaklarla gençlere önemli kariyer imkanları oluşturuyor. Kadın istihdamına büyük önem veren CMC, Malatya’da en çok kadın istihdamı sağlayan şirket konumunda bulunuyor. CMC’nin Malatya’daki çağrı merkezinde çalışanların yüzde 65’ini kadınlar oluşturuyor.


2015 YILINDA ANADOLU’DA YENİ BİR ÇAĞRI MERKEZİNİ DAHA FAALİYETE GEÇİRECEK


Anadolu’ya yatırım yapmaya devam ettiklerini ve bu bölgelerde istihdam sağlamaya büyük önem verdiklerini vurgulayan Tolga Başarır 2015 yılında Anadolu’da yeni bir çağrı merkezini daha hayata geçireceklerini belirtti.


Başarır, 2014’te yapacakları yatırımlarla ilgili olarak ise şu bilgileri verdi: “Teknolojiye sürekli yatırım yapan, sektördeki öncü teknoloji şirketlerinden biri konumunda bulunuyoruz. Bu alana yaptığımız yatırımlara 2014’te de devam edeceğiz. 2014’te, 3 milyon dolarını teknoloji için kullanmak üzere, toplamda 5 milyon dolarlık yatırım yapmayı planlıyoruz.”


Finanstan telekomünikasyona, otomotivden enerjiye kadar birçok farklı sektöre hizmet veren CMC, özellikle finans sektöründeki öncü hizmetleriyle dikkat çekiyor. Kamu sektörüne de hizmet verdiklerini vurgulayan Tolga Başarır, bu alanda ilerleyen dönemde önemli projeleri hayata geçireceklerini ifade etti.


Kırıkhan Olay