Perakende

Collezione Fas’taki ilk mağazasını açtı!

Türkiye hazır giyim sektörünün öncü markası Collezione Fas’taki ilk mağazasını açtı. Yerel bir firmanın stratejik ortaklığı ile açılan Collezione mağazası ile Fas hazır giyim pazarı renklenmeye başlayacak.

Türkiye moda sektörünün öncü markalarından olan Collezione  25 yıl önce  ‘hesaplı ürün, hesaplı moda anlayışı’ ile çıktığı yola,  ‘Fast –Fresh- Fashion Ürün’ anlayışı (hızlı ve taze moda ürün) ile devam ediyor.  Collezione, sezon trendlerini yansıtan moda ürünlerini kadın, erkek ve aksesuar gruplarında müşterilerine sunuyor. ‘Erişilebilir’ modanın öncüsü olan Collezione, 19 ülkede 50’ye yakın satış noktasında hizmet veriyor.  Büyüme odaklı bir firma olan Collezione’nin şu andaki vizyonu yurt dışında büyümek.


T-shirt’ten gömleğe, pantolondan jean’e, trikodan monta, ayakkabıdan saate ve çantaya kadar tüketicilerin ihtiyaç ve isteklerine uygun binlerce çeşidi tüketicilerle buluşturan marka, yurtdışı büyüme planları doğrultusunda geçtiğimiz günlerde Fas’ta mağaza açtı.  Artık Fas da,  Collezione’nin yenilikçi ve moda ürünleri ve sunduğu dinamik ve genç yaşam tarzı ile renklenecek.2013 yılı planlarının başında yer alan yurt dışında büyüme hedeflerini gerçekleştiriyor olmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirten Collezione Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Akyiğit, ocak ayında Malezya’da ve Ukrayna’da açtıkları mağazaların hemen ardından şubat ayında da Fas’ta bir mağaza açtıklarını söylüyor. 2013 yılının ilk iki ayında gerçekleşen Asya, Kuzey Afrika ve Doğu Avrupa’daki bu açılımlarının dünya markası olma yolundaki hedeflerine ulaşmak anlamında önemli girişimler olduğunu vurgulayan Akyiğit,  “Fas, Avrupalı markaların hızlı moda anlamında kullandıkları bir üretim üssü olarak biliniyor. Fakat Collezione markasıyla Türkiye’de elde ettiğimiz tecrübe ile artık üretim ülkelerinde de hem yerel hem de global markalarla rekabet ediyoruz” diyor.



Hedef pazarlar: Rusya, Polonya ve Çin

Malezya’da mağaza açma fikrinin ise oradaki bir perakende firmasının Collezione ile  bağlantıya geçmesiyle geliştiğine değinen Akyiğit,  şöyle devam ediyor: “Biz de bu fırsatı zaten yer almak istediğimiz Asya pazarına girme ve tanıma şansı olarak gördük ve anlaştık. Malezya’da toplam üç noktada yer almayı hedefliyoruz. Ukrayna da hedeflediğimiz öncelikli pazarlar içerisinde yer alıyordu ve orada da ilk mağazamızı çok yakında açıyoruz. İleriye yönelik hedeflediğimiz pazarların başında ise; Rusya, Polonya ve Çin yer alıyor. Yurtdışında büyümeye hızla devam ediyoruz.”