Genel

Country ve Club isimleri projeyi daha çok sattırıyor!

Proje için seçilen ismin doğruluğu, o projenin satışına ve değerine yüzde 30 katkı sağlıyor. Bu iddia, İngilterede yapılan bir araştırmadan çıkan sonuca dayandırılıyor....

University of Georgia'da yapılan araştırmaya göre, şirketlerin marka stratejileri arasında tüketicide yüksek statü algısı yaratan ürün isimlerine odaklanması popüler bir yaklaşım tarzı. Bu tarz müşteride olumlu yönde psikolojik etki yaratıyor.

Country ve Country Club ismini taşıyan projelerin yarattığı prestij algısı ile tüketim açısından daha cazip hale geldiği gösteriliyor. Alıcıların isminde country kelimesini içeren emlak projeleri için yüzde 4.2 oranında daha fazla ödeme yaparken, Country Club sözcüklerine sahip olan konutlar yüzde 5.1 oranında daha yüksek fiyattan alıcı buluyor.

Özellikle ekonomik anlamda güçlü olan tüketiciler bu tarz prestij göstergelerine daha fazla ilgi gösteriyor.

Bugün