Sektörel

CRM Medya Emlak Fuarı’na katıldı!

CRM Medya, bu yıl dördüncüsü düzenlenen CNR Emlak - Emlak Yatırım Projeleri ve Finansmanı Fuarı’nda dijital çözüm hizmetleriyle ilgi odağı oldu.

CRM Medya, bu yıl dördüncüsü düzenlenen CNR Emlak - Emlak Yatırım Projeleri ve Finansmanı Fuarı’nda dijital çözüm hizmetleriyle ilgi odağı oldu.  Fuar kapsamında inşaat sektörüne özel 360 derece medya çözümleri sunan CRM Medya, gayrimenkul alanında yakaladığı başarının sırrını fuar ziyaretçileri ve katılımcılarıyla paylaştı.


Her yıl çok sayıda gayrimenkul profesyonelini marka konut projeleriyle buluşturan Emlak Fuarı’nda CRM Medya, inşaat sektörüne özel 360 derece medya çözümleriyle fuar katılımcılarının ve ziyaretçilerinin ilgi odağı oldu.


CRM Medya, müşteri portföyünü genişletiyor!

CRM Medya, fuar boyunca gayrimenkul sektörüne yönelik, değişen reklam yöntemleri ve dijital reklam çözümleri konusunda standı ziyaret eden misafirlerini bilgilendirdi. Özellikle fuar kapsamında CRM Medya,  Google Adwords, Twitter, Mobil Uygulamalar, Facebook ve Youtube Reklamları konusunda hizmet verdiği büyük inşaat şirketleri portföyünü genişleterek sektördeki başarısını bir kez daha ortaya koydu. 


CRM Medya, medya çözümlerinde iddialı!

Fuar kapsamında konuşun CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, klasik reklam anlayışının geçmişte kaldığını ve firmaların yenilikçi dijital çözümleri yakından takip ettiğini söyledi. CRM Medya olarak, 360 derece reklam çözümleriyle müşterilere çözüm alternatifleri sunduklarını vurgulayan Becer, doğru stratejilerle markayı büyütmek ve yönetmenin mümkün olduğunu kaydetti. Çalıştığı firmalara Google Adwords, Twitter, Facebook, Youtube ve Mobil Uygulama Reklamları konusunda hizmet verdiklerini aktaran CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, ajans olarak web tasarım ve yazılım, sosyal medya takip ve analiz, içerik geliştirme, online reklam yönetimi ve danışmanlığı, SEO, kurumsal kimlik çalışmaları ve e-ticaret danışmanlık hizmetleri konusunda da sonuç odaklı yenilikçi dijital çözümler sunduklarını belirtti.


Emlak Fuarı, önemli iş birliklerine imza attı

Öte yandan Emlak Fuarı, sektör üretici ve yatırımcılarını buluşturan; 400’e yakın seçkin proje ile Rusya, İran, Ortadoğu ülkeleri, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan ve Katar’dan İstanbul’a gelen misafirlerini ağırladı. İnşaat sektörüne sunduğu özel medya çözümleriyle Dijital Medya kavramını yeniden dizayn eden CRM Medya ise Emlak Yatırım Projeleri ve Finansmanı Fuarı’nda çok sayıda önemli iş bağlantısı sağladı.