Sektörel

Cushman Wakefield Clarks'a stratejik danışmanlık veriyor!

Dünyanın önde gelen gayrimenkul danışmanlık şirketlerinden Cushman & Wakefield, uluslararası ünlü ayakkabı markası Clarks’ın en büyük mağazası için yine stratejik öneme sahip bir lokasyon seçti.

Türkiye’de büyük ofis ve perakende projeleriyle dikkat çeken aynı zamanda yayımladığı raporlarla gayrimenkul sektörünün nabzını tutan Cushman & Wakefield, uluslararası ayakkabı markası Clarks’ın Türkiye büyüme stratejisinde kilit rol oynamaya devam ediyor. 


İstanbul’daki en başarılı outlet alışveriş merkezlerinden biri olduğu için Viaport’un tercih edildiğini belirten Cushman & Wakefield Yönetici Ortağı Toğrul Gönden, “ Bundan sonraki noktalar da yine müşterimiz için en uygun bölgelerdeki en stratejik noktalar olacaktır ” diye konuştu.  


En büyük mağazasını 260 metrekarelik alanıyla Viaport Outlet AVM’de açan Clarks, Türkiye’deki mağaza sayısını da 10’a çıkardı. 


Özellikle yabancı markaları Türkiye’ye çekmeye çalıştıklarını belirten Cushman & Wakefield Yönetici Ortağı Toğrul Gönden “ Türk perakende sektörü gelişmeye açık bir sektör. Büyüyen ekonomisi, artan harcanabilir gelir seviyesi ve güçlü tüketici demografisi ile uluslararası markalar için cazip bir pazar olan Türkiye için yabancı perakendeci ve yatırımcıların ilgisi çok önemli.” diye konuştu.