Sektörel

Decathlon 2015'te 6 yeni mağaza açacak!

Anadolu yakasının ilk, İstanbul’un dördüncü Decathlon mağazası olan Brandium mağazası sporseverlere 2100 metrekare alanda 65 farklı spor dalından yaklaşık 75 bin ürün sunacak.Decathlon 2015'te 6 yeni mağaza açacak.

Ankara, İstanbul, İzmir, Samsun, Mersin, Adana ve Bodrum’da 9 megaspor mağazasıyla tüm Türkiye’ye spor tutkusunu yaymaya devam eden Decathlon, Türkiye’deki onuncu mağazasını Nisan 2015’te Ataşehir Brandium’da açacak.


Anadolu yakasının ilk, İstanbul’un dördüncü Decathlon mağazası olan Brandium mağazası sporseverlere 2100 metrekare alanda 65 farklı spor dalından yaklaşık 75.000 ürün sunacak. Brandium mağazasıyla birlikte Decathlon’un Türkiye’deki ekibi de 1200 kişiye ulaşacak.


Yıl boyunca Decathlon Spor Festivali gibi pek çok spor etkinliğine de ev sahipliği yapacak olan Decathlon Brandium mağazasında bisiklet, paten, golf, masa tenisi gibi farklı sporlar da denenebilecek. Anadolu yakasında yaşayanların tüm spor dallarıyla ilgili binlerce ürünü aynı çatı altında bulabilecekleri mağazada sporseverler yeni sporlar da keşfedebilecekler.


20 ülkede 800’ü aşkın mağazası bulunan, cirosu 6.5 milyar Euro olan ve tüm dünyada 55.000 çalışanı bulunan Avrupa’nın en büyük spor perakende zinciri Decathlon, Türkiye’de Mayıs 2010’dan beri faaliyet gösteriyor. Trekkingden fitnessa, tenisten yüzmeye, dağcılıktan kayağa, balıkçılıktan futbola, patenden bisiklete kadar farklı spor dallarında kimisi dünyaca ödüllü ürünlere sahip olan Decathlon’un en büyük özelliği, profesyonel sporcular ve müşteriler tarafından test edilip kullanılan en yenilikçi ve en kaliteli spor ekipmanlarını mümkün olan en düşük fiyatlarda sunuyor olması. 65 farklı spor dalında amatörden profesyonele, çocuktan yetişkine, her bütçeye uygun spor ekipmanları, spor tekstilleri ve aksesuarları Decathlon mağazalarında sporseverlerle buluşuyor.


Türkiye yatırımları hız kesmiyor


Ankara Kent Park Alışveriş Merkezi’nde 3.000 m², Forum İstanbul Alışveriş Merkezi’nde 5000 m², Marmara Forum Alışveriş Merkezi’nde 6000 m², İzmir Optimum Alışveriş Merkezi’nde 3.500 m² , Samsun Piazza Alışveriş Merkezi’nde 3900 m², Adana Optimum Alışveriş Merkezi’nde 2500 m², Mersin Palm City Carrefour Alışveriş Merkezi’nde 3.500 m², Mall of İstanbul’da 3680 m2 mağazaları ve tüm Türkiye’ye sporu ulaştıran bir e-ticaret sitesi bulunan Decathlon’un Türkiye yatırımları hız kesmiyor.


“Türkiye, 2014 yılında tüm dünyadaki Decathlon ülkeleri arasında en yüksek büyüme oranına ulaşan ülke oldu. Türkiye’de mağaza sayımızı hızla arttırmayı planlıyoruz” diyen Decathlon Türkiye Ülke Müdürü Boumedienne Boualaoui sözlerine şöyle devam ediyor: “İnsanlar artık daha fazla spor yapıyor; sağlıklarına, bedenlerine giderek daha çok dikkat ediyor. İstanbul, Ankara, İzmir, Samsun, Adana, Mersin ve Bodrum mağazalarımızda beklediğimizin çok üzerinde ilgi gördük; bu çerçevede sporu daha da yaygınlaştırmak ve herkes için ulaşılabilir kılmak adına Türkiye’ye daha fazla yatırım yapıyoruz. Amacımız Türkiye’de yılda 4-5 mağaza açmak. Tüm büyükşehirlerde olmak istiyoruz. Brandium mağazamızın ardından İstanbul Anadolu yakasında kısa süre içinde bir mağaza daha açmayı planlıyoruz. Antalya, Trabzon ,Bursa ve Gaziantep de 2015 yılında Decathlon mağazasına kavuşacak! ”dedi.


Türkiye’de de üretim yapılıyor


Boumedienne Boualaoui: “ Türkiye’de 2006 yılından beri üretim yapıyoruz. Decathlon’un pek çok ürün grubunun üretimi 50 mühendisin dahil olduğu Türkiye’deki üretim ofisimizde yapılıyor ve bir bölümü ihraç ediliyor. Türkiye’de üretilen ürünlerin dünya üretimindeki payı ise %4.2.”


Decathlon yüksek kalite/düşük fiyat oranında ürünler sunuyor


Decathlon’un kendisine ait, teknoloji, fonksiyonellik ve uygun fiyatı esas alan 20 özel tutku markası bulunuyor. Dünyanın farklı noktalarında Decathlon kamplarında geliştirilen ve başka hiçbir yerde bulunamayacak son derece yaratıcı, yenilikçi ve kaliteli spor ekipmanlarından oluşan bu dünyaca ödüllü markalar, yüksek kalite/düşük fiyat oranı ile sporseverleri bekliyor.Bu markaların yanı sıra Decathlon mağazalarında dünyaca ünlü uluslararası markalar da satılıyor. 3 iç laboratuar, 50 araştırmacı, 600’den fazla mühendise ve 20 dış ortak laboratuara sahip olan Decathlon’un, her seviyede sporcu ile düzenli olarak temas halinde olan tasarımcı ve mühendis ekibi, spor sırasında rahatlığı ve güvenliği birleştirmeyi sağlayan tutku markalarını yaratıyor. Araştırma & Geliştirme Direktörü Laurent Baly, aynı zamanda İnsan Anatomisi Bilimleri Doktoru. Üzerinde 60,000 ’den fazla test uygulanan ve kalite, uygunluk, uzun ömürlülük ve fiyat bakımından en mükemmel bulunan fikir ve ürünler ar-ge çalışmalarının ardından mağazada hayat buluyor. Bu kapsamda Decathlon çatısı altında her yıl 3.500 yeni ürün yaratılıyor. Sporcuların ihtiyaçlarına kulak vererek yaratılan bu markalar, kolay kullanımları, kaliteleri ve çok uygun fiyatları ile tüm sporseverlerin beklentilerine cevap veriyor. Decathlon’un hedefi her sporcunun, mükemmel kalitedeki tutku

markalarını en uygun fiyatlar karşılığında kullanabilmeleri.