Perakende

Decathlon Ankara Mamak mağazası 16 Eylül'de açılıyor!

Avrupa’nın en büyük spor perakende zinciri Decathlon Türkiye’de büyümeye devam ediyor. Türkiye’de 2010’den bu yana 12 mağaza açan Decathlon, yeni mağazasını 16 Eylül’de Ankara Mamak Anatolium AVM’de açacak.

20 ülkede 800’den fazla mağazasıyla Avrupa’nın en büyük spor perakende zinciri olan Decathlon’un Türkiye yatırımları hız kesmiyor. Ankara Kent Park, Forum İstanbul, Marmara Forum Istanbul, Ataşehir Brandium, İzmir Optimum, Samsun Piazza, Adana Optimum, Mersin Palm City Carrefour, Mall of İstanbul, Bodrum Midtown Ortakent,Antalya, Kocaeli Symbol AVM’de olmak üzere Türkiye'de toplam 12 megaspor mağazası bulunan Decathlon Türkiye’de spor tutkusunu yaymaya hızla devam ediyor. Decathlon Türkiye’deki on üçüncü mağazası olan Ankara mağazasını 16 Eylül Çarşamba günü Ankara Mamak Anatolium AVM’de açacak. Mağaza, 2000 metrekare alanda 50’yi aşkın spor dalından yaklaşık 75.000 ürün sunacak. 2015 yılı içerisinde Gaziantep, Bursa ve Trabzon’da da Decathlon mağazaları açılacak.


20 ülkede 800’ü aşkın mağazası bulunan, cirosu 6.5 milyar Euro olan ve tüm dünyada 55.000 çalışanı bulunan Avrupa’nın en büyük spor perakende zinciri Decathlon, Türkiye’de Mayıs 2010’dan beri faaliyet gösteriyor. Trekkingden fitnessa, tenisten yüzmeye, dağcılıktan kayağa, balıkçılıktan futbola, patenden bisiklete kadar farklı spor dallarında kimisi dünyaca ödüllü ürünlere sahip olan Decathlon’un en büyük özelliği, profesyonel sporcular ve müşteriler tarafından test edilip kullanılan en yenilikçi ve en kaliteli spor ekipmanlarını mümkün olan en düşük fiyatlarda sunuyor olması. 50 farklı spor dalında amatörden profesyonele, çocuktan yetişkine, her bütçeye uygun spor ekipmanları, spor tekstilleri ve aksesuarları Decathlon mağazalarında sporseverlerle buluşuyor.


Türkiye’de hızla büyüyen Decathlon’un Ülke Müdürü Boumedienne Boualaoui: “İnsanlar artık daha fazla spor yapıyor; sağlıklarına, bedenlerine giderek daha çok dikkat ediyor. İstanbul, Ankara, İzmir, Samsun, Adana, Mersin, Bodrum, Antalya, Kocaeli mağazalarımızda beklediğimizin çok üzerinde ilgi gördük; bu çerçevede sporu daha da yaygınlaştırmak ve herkes için ulaşılabilir kılmak adına Türkiye’ye daha fazla yatırım yapıyoruz. Yılda 5 ila 7 yeni mağaza açmayı hedefliyoruz. Türkiye’de her bir mağaza başına yaptığımız yatırım yaklaşık 4-4.5 milyon Euro civarında. Amacımız sadece büyükşehirlerde olmak değil, sporu tüm Türkiye’ye ulaştırmak istiyoruz. Türkiye’de spor pazarının tahmini büyüklüğü yaklaşık 7 milyar Euro ve her yıl %7-10 oranında büyüyor. Biz de Decathlon olarak Türkiye’de %10’un üzerinde büyüme kaydediyoruz. Türkiye, 2014 yılında tüm dünyadaki Decathlon ülkeleri arasında en yüksek büyüme oranına ulaşan ülke oldu. ” dedi. Bünyesinde 50 araştırmacı ve 530 mühendis bulunan Decathlon AR-GE birimi, her seviyede sporcu ile düzenli olarak temas halinde olarak spor sırasında rahatlığı ve güvenliği birleştirmeyi sağlayan tutku markalarını yaratıyor. Türkiye Ülke Müdürü Boumedienne Boualaoui AR-GE’ye çok önem verdiklerini belirtiyor ve “Fransa’da Renault’dan sonra AR-GE’ye en çok yatırım yapan şirketiz” diye sözlerine devam ediyor.