Perakende

Decathlon Brandium mağazasının açılışı yapıldı!

Decathlon Brandium mağazası açılışı öncesinde düzenlenen basın toplantısında konuşan Decathlon Ülke Müdürü BOUMEDIENNE BOUALAOUI: ''Türkiye'de yıllık yüzde 10'un üzerinde bir büyüme kaydediyoruz'' dedi.

Decathlon Brandium mağazası açılışı öncesinde düzenlenen basın toplantısında konuşan Decathlon Ülke Müdürü BOUMEDIENNE BOUALAOUI: ''Türkiye'de yıllık yüzde 10'un üzerinde bir büyüme kaydediyoruz. 2015 yılında Türkiye'de 6 yeni mağaza açacağız. Mağaza başına 4-4.5 milyon euro yatırım yapıyoruz. Amacımız yılda 5 ila 7 yeni mağaza açmak. Sadece Büyükşehirlerde olmak değil, sporu tüm Türkiye'ye ulaştırmak istiyoruz. 2015 yılı itibariyle büyük mağazalarımızın yanı sıra 1000 metrekarelik daha küçük Decathlon mağazalarımla diğer şehirlere de yayılmayı hedefliyoruz'' dedi.



20 ülkede 800’den fazla mağazasıyla Avrupa’nın en büyük spor perakende zinciri olan Decathlon’un Anadolu yakasındaki ilk, Türkiye’de ise onuncu mağazası 8 Nisan 2015’te Brandium’da kapılarını açıyor! Anadolu yakasının en büyük spor mağazası olan Decathlon Brandium ’un ardından Antalya, Gaziantep,Bursa, Trabzon ve Ankara Mamak da 2015 yılı içerisinde Decathlon mağazasına kavuşacak!


Ankara Kent Park, Forum İstanbul, Marmara Forum Istanbul, İzmir Optimum, Samsun Piazza, Adana Optimum, Mersin Palm City Carrefour, Mall of İstanbul, Bodrum Midtown Ortakent’te olmak üzere Türkiye'de toplam 9 megaspor mağazası bulunan Decathlon Türkiye yatırımları hız kesmiyor. Spor tutkusunu yaymaya hızla devam eden Decathlon, Türkiye’deki onuncu mağazasını 8 Nisan 2015’te Ataşehir Brandium’da açıyor.  Anadolu yakasının ilk, İstanbul’un dördüncü Decathlon mağazası olan Brandium mağazası sporseverlere 2100 metrekare alanda 50 farklı spor dalından yaklaşık 75.000 ürün sunacak.


Decathlon Brandium mağazasının açılışı öncesinde düzenlenen basın toplantısında konuşan Decathlon Ülke Müdürü Boumedienne Boualaoui  Türkiye’de hızla büyüdüklerini söyledi ve sözlerine şöyle devam etti: “İnsanlar artık daha fazla spor yapıyor; sağlıklarına, bedenlerine giderek daha çok dikkat ediyor. İstanbul, Ankara, İzmir, Samsun, Adana, Mersin ve Bodrum mağazalarımızda beklediğimizin çok üzerinde ilgi gördük; bu çerçevede sporu daha da yaygınlaştırmak ve herkes için ulaşılabilir kılmak adına Türkiye’ye daha fazla yatırım yapıyoruz. Türkiye’de spor pazarının tahmini büyüklüğü yaklaşık 7 milyar Euro ve her yıl %7-10 oranında büyüyor. Biz de Decathlon olarak Türkiye’de %10’un üzerinde büyüme kaydediyoruz. Yılda 5 ila 7 yeni mağaza açmayı hedefliyoruz. Türkiye’de  her bir mağaza başına yaptığımız yatırım yaklaşık 4-4.5 milyon Euro civarında. Amacımız sadece büyükşehirlerde olmak değil, sporu tüm Türkiye’ye  ulaştırmak istiyoruz.  Türkiye, 2014 yılında tüm dünyadaki Decathlon ülkeleri arasında en yüksek büyüme oranına ulaşan ülke oldu.” Bünyesinde 50 araştırmacı ve 530 mühendis bulunan Decathlon AR-GE birimi, her seviyede sporcu ile düzenli olarak temas halinde olarak spor sırasında rahatlığı ve güvenliği birleştirmeyi sağlayan tutku markalarını yaratıyor. Türkiye Ülke Müdürü Boumedienne Boualaoui AR-GE’ye çok önem verdiklerini belirtti ve “Fransa’da Renault’dan sonra AR-GE’ye en çok yatırım yapan şirketiz” dedi.


Bölge Müdürü Oğulcan Tetik ise 2015 yılında İstanbul Brandium mağazasının ardından Antalya, Trabzon ,Bursa,Gaziantep ve Ankara Mamak’ta da mağaza açacaklarını söyledi. Türkiye’de 2000 ve 6000 metrekare arasındaki mağazalarıyla faaliyet gösteren Decathlon’un 2015 yılı itibarıyle daha küçük şehirlere de 1000 metrekarelik yeni konsept mağazaları ile gireceklerini ve böylece spor tutkusunu daha çok şehre yayacaklarını müjdeledi. Türkiye’deki üretimi de 3 katına çıkartmayı hedeflediklerini söyleyen Tetik konuyla ilgili şunları söyledi: “Decathlon olarak 23 ülkede üretim yapıyoruz. Üretimin %25’Avrupa, %52.3’ü Kuzey Asya %21.5’i Güney Asya’da ve kalanı Brezilya ve diğer ülkelerde gerçekleşiyor. Decathlon’un pek çok ürün grubunun üretimi 2006 yılından beri 50 mühendisin dahil olduğu Türkiye’deki üretim ofisimizde yapılıyor ve bir bölümü ihraç ediliyor. Türkiye’nin üretimdeki payı şu anda %4.6. Bunu 3 katına çıkarmak istiyoruz”.


20 ülkede 800’ü aşkın mağazası bulunan, cirosu 6.5 milyar Euro olan ve tüm dünyada 55.000 çalışanı bulunan Avrupa’nın en büyük spor perakende zinciri Decathlon, Türkiye’de Mayıs 2010’dan beri faaliyet gösteriyor. Trekkingden fitnessa, tenisten yüzmeye, dağcılıktan kayağa, balıkçılıktan futbola, patenden bisiklete kadar farklı spor dallarında kimisi dünyaca ödüllü ürünlere sahip olan Decathlon’un en büyük özelliği, profesyonel sporcular ve müşteriler tarafından test edilip kullanılan en yenilikçi ve en kaliteli spor ekipmanlarını mümkün olan en düşük fiyatlarda sunuyor olması. 50 farklı spor dalında amatörden profesyonele, çocuktan yetişkine, her bütçeye uygun spor ekipmanları, spor tekstilleri ve aksesuarları Decathlon mağazalarında sporseverlerle buluşuyor.



Anadolu yakasında yaşayanların tüm spor dallarıyla ilgili binlerce ürünü aynı çatı altında bulabilecekleri yeni Brandium mağazasında sporseverler yeni sporlar da keşfedebilecekler. Yıl boyunca Decathlon Spor Festivali gibi pek çok spor etkinliğine de ev sahipliği yapacak olan Decathlon Brandium mağazasında bisiklet, paten, golf, masa tenisi gibi farklı sporlar da denenebilecek. Anadolu yakasının en büyük spor mağazası olan Brandium mağazasıyla birlikte Decathlon’un Türkiye’deki ekibi de 1200 kişiye ulaşacak.