Decathlon, Türkiye'de 3. mağazasını İzmir Optimum AVM'de açıyor!
Ankara ve İstanbul'dan sonra İzmir de ilk megaspor mağazası Decathlon'a kavuşuyor! Optimum Alışveriş Merkezi'nde 3.500 metrekarelik mağazasıyla hizmete girecek olan Decathlon, 30 Mart 2012'de kapılarını İzmirlilere açacak
28 Mart sabahı Decathlon Ülke Müdürü Boumedienne Boualaoui’nin katılımıyla düzenlenen basın toplantısında tanıtılan Decathlon, İzmir mağazasında 65 farklı spor dalını sporseverlerle buluşturacak; Mağazada İstanbul ve Ankara’dan farklı olarak su sporları ve bisiklet ön planda olacak. 18 ülkede 594 mağazayla Avrupa’nın en büyük spor perakende zinciri olan Decathlon, Mayıs 2010’dan beri Türkiye’de İstanbul ve Ankara mağazalarıyla faaliyet gösteriyor. Decathlon, 65 farklı spor dalında amatörden profesyonele, çocuktan yetişkine, her bütçeye uygun spor ekipmanları, tekstil ürünleri ve aksesuarlar sunuyor. Avrupa’dan sonra Türkiye’de de spor tutkusunu yaymaya gelen Decathlon, Türkiye’deki 3. Mağazasını da İzmir’de açıyor. İstanbul ve Ankara mağazalarında beklenen ilginin fazlasıyla karşılaşan Decathlon, Türkiye yatırımlarını hızlandırarak arttırma kararı almıştı. Bu çerçevede bir yılı aşkın süredir hazırlıkları devam eden,3.500 metrekarelik alana sahip olan 3. Decathlon mağazası, 30 Mart 2012’de İzmir Optimum Alışveriş Merkezi’nde İzmirli sporseverlere kapılarını açıyor. Decathlon Türkiye ülke müdürü Boumedienne Boualaoui konuyla ilgili şunları söyledi: “İstanbul ve Ankara’dan sonra Decathlon şimdi de konseptini İzmir’e de taşıyacak. Decathlon olarak konseptimizi yeni bir şehre daha götürerek, sporu Türkiye çapında yaydığımız için çok mutluyuz. İzmir çok sportif bir şehir ve buradaki mağazamızın en az İstanbul ve Ankara mağazaları kadar başarılı olacağını düşünüyoruz. İnsanlar artık daha fazla spor yapıyor; sağlıklarına, bedenlerine gitgide daha çok dikkat ediyor. İstanbul ve Ankara mağazalarımızda beklediğimizin çok üzerinde ilgi gördük; bu çerçevede sporu daha yaygınlaştırmak ve herkes için ulaşılabilir kılmak adına Türkiye’ye daha fazla yatırım yapmaya karar verdik. İzmir mağazamızda 65 farklı spor dalına ait ürün sunacağız. Su sporları diğer mağazalara oranla daha geniş bir departmanda yer alacak. Aynı şekilde bisiklet kategorisi de çok iyi temsil edilecek. “ Avrupa’nın en büyük spor perakende zinciri olan Decathlon, spor tutkusunu yaşatmak için Türkiye’ye yayılıyor. Ankara Kent Park Alışveriş Merkezi’nde 3.000 metrekarelik, İstanbul’da ise Forum İstanbul Alışveriş Merkezi’nde 5000 metrekarelik alanda hizmet veren Decathlon, şimdi de İzmir’de 3.500 metrekarelik mağazasını sporseverlerle buluşturuyor. 1976’da kurulan, 2010 yılı global cirosu 5.978 milyon Euro olan ve tüm dünyada 50.000’i aşkın çalışanı bulunan Decathlon’un, bugün Türkiye dahil olmak üzere 18 ülkede toplam 535 mağazası bulunuyor. Trekkingden fitnessa, tenisten yüzmeye, dağcılıktan kayağa, balıkçılıktan futbola, patenden bisiklete kadar 65 farklı spor dalında kimisi dünyaca ödüllü 35.000 ürüne sahip olan spor perakende devi Decathlon’un en büyük özelliği, profesyonel sporcular ve müşteriler tarafından test edilip kullanılan en yenilikçi ve en kaliteli spor ekipmanlarını mümkün olan en düşük fiyatlarda sunuyor olması. Decathlon, amatörden profesyonele, her bütçeye uygun yenilikçi ve kaliteli spor ürünleri ile sporu herkes için ulaşılabilir ve cazip kılıyor. Teknoloji, fonksiyonellik ve uygun fiyatı esas alan 18 özel tutku markası Dünya çapında ünlü dev markaları da barındıran Decathlon’un ayrıca kendisine ait, teknoloji, fonksiyonellik ve uygun fiyatı esas alan 18 özel tutku markası bulunmakta. Dünyanın farklı noktalarında özel Decathlon kamplarında geliştirilen ve başka hiçbir yerde bulunamayacak son derece yaratıcı ve yenilikçi kaliteli spor ekipmanlarından oluşan bu dünyaca ödüllü markalar, yüksek kalite/düşük fiyat oranı ile spor tutkusunu Türkiye’de de çocuktan yetişkine herkese yaymayı hedefliyor. Her kullanıcıya ve her ihtiyaca uygun standart spor ekipmanlarının yanı sıra Decathlon’da son derece yaratıcı ve teknolojik, başka hiçbir yerde bulunamayacak spor ekipmanlarını da bulmak mümkün. Koskoca bir spor salonunu 50 cm’lik bir küpe sığdıran, evde kullanıma uygun donanımlı Fitness Cube 30 farklı egzersiz imkanı sağlıyor. IF Design Award China, International Design Excellence Awards, Reddot Design Awards ve Observeur Design ödüllerine layık olan “Rollnet”, pinpon masasına ihtiyaç olmadan dilediğiniz yerde masa tenisi oynamanıza fırsat veriyor. IF Product Design Award ve International Design Excellence Awards ödüllerini alan “Reverse”, kayak sırasında sırtınızdan çıkarmadan içine ulaşabileceğiniz bir sırt çantası. Bu ürünlerin yanı sıra kendi kendine 2 saniyede kurulabilen kamp çadırı, portatif futbol kalesi “The Kage”, suya dayanıklı kibrit, yatağınızdaymış gibi hissedeceğiniz entegre matlı uyku tulumu ve daha birçok özel ürün de yalnızca Decathlon’da bulunuyor. Decathlon, ürünler ve spor dalları hakkında geniş bilgi sahibi olan sporcu uzman satış personeliyle müşterilerine spor ile ilgili her tür konuda danışmanlık desteği de sunuyor. Decathlon, Avrupa’da teknolojik ar-ge çalışmalarına en çok yatırım yapan şirketlerin başında geliyor: Mağazalara yılda 3.500 yeni ürün giriyor; her yıl 5 yeni “icat” şart koşuluyor; ürünler dünyaca ünlü tasarım ödüllerine layık görülüyor Yenilikçilik, Decathlon’un en önemli değerlerinden biri. Decathlon çalışanları, spor sırasında vücudun ihtiyacını karşılayacak ürünler üzerine aralıksız olarak yenilikçi çalışmalar sürdürüyorlar. 3 iç laboratuar, 50 araştırmacı, 600’den fazla mühendise ve 20 dış ortak laboratuara sahip olan Decathlon’un, her seviyede sporcu ile düzenli olarak temas halinde olan tasarımcı ve mühendis ekibi, spor sırasında rahatlığı ve güvenliği birleştirmeyi sağlayan tutku markalarını yaratıyor. Araştırma & Geliştirme Direktörü Laurent Baly, aynı zamanda İnsan Anatomisi Bilimleri Doktoru. Üzerinde 60,000 ’den fazla test uygulanan ve kalite, uygunluk, uzun ömürlülük ve fiyat bakımından en mükemmel bulunan fikir ve ürünler ar-ge çalışmalarının ardından mağazada hayat buluyor. Bu kapsamda Decathlon çatısı altında her yıl 3.500 yeni ürün yaratılıyor. Sporcuların ihtiyaçlarına kulak vererek yaratılan bu markalar, kolay kullanımları, kaliteleri ve çok uygun fiyatları ile tüm sporseverlerin beklentilerine cevap veriyor. Decathlon’un hedefi her sporcunun, mükemmel kalitedeki performans arttırıcı tutku markalarını en uygun fiyatlar karşılığında kullanabilmeleri. Decathlon'un bir başka özelliği de çalışanlara sporun şart koşulması. Decathlon Türkiye'nin 60 çalışanı gibi, Türkiye Ülke Müdürü Boumedienne Boualaoui da spor tutkunu. Üniversitedeyken 6 yıl boyunca ülkesinde 3. liginde orta saha oyuncusu olarak profesyonel futbol oynamış. Spor uzmanı Decathlon'daki satış görevlileri aynı zamanda birer danışman. İnsanları doğru sporlara yönlendiriyorlar, ürün bilgilerinin yanı sıra sporla ilgili tavsiyelerde bulunuyorlar. www.decathlon.com.tr Decathlon İzmir:Beyazevler Mahallesi, Akçay Cad. No:101 Optimum Outlet AVM Gaziemir-İzmir Decathlon İstanbul: Forum İstanbul, Kocatepe Mahallesi Çanak Bölgesi 34030 Bayrampaşa-İstanbul Decathlon Ankara:Kentpark AVM, Eskişehir Yolu 7.km No:164,Çankaya-Ankara Basın İlişkileri:İdil Berkant – Aslı Boduroğlu /PR Department Tel: 0216 369 77 33 Gsm: 0532 213 50 28 - 0532 445 33 67 Sayılarla Decathlon… 65: Decathlon Türkiye mağazalarında 65 farklı spor dalıyla ilgili ihtiyacınız olan her tür spor ürününü bulabileceksiniz. 35.000: Decathlon Türkiye mağazalarında bulabileceğiniz ürün sayısı. 50,000: Decathlon’un tüm dünyada çalışan sayısı. 60: Decathlon’un tüm dünyada 60 farklı milliyetten çalışanı bulunuyor. 594 : Decathlon’un güncel mağaza sayısı. 18: Decathlon’un 18 ülkede mağazaları bulunuyor: Türkiye,İspanya, İtalya, Çin, Portekiz, Polonya, Macaristan, Belçika, Almanya, Brezilya, Fransa İngiltere, Rusya, Hollanda,Romanya Çek Cumhuriyeti, Hindistan ve İsveç. 23: Avrupa’da teknolojik AR-GE çalışmalarına en çok yatırım şirketlerden biri olan Decathlon’un laboratuarlarının toplam sayısı. 3 iç laboratuar, 50 araştırmacı,600 mühendis, 20 dış ortak laboratuara sahip olan Decathlon’un, aktif sporculardan ve her seviyeden sporcularla düzenli olarak temas halinde olan kişilerden oluşan tasarımcı ve mühendis ekibi, spor sırasında rahatlığı ve güvenliği birleştirmeyi sağlayan tutku markalarını yaratıyor. 2,000-12,000: Decathlon mağazalarının büyüklüğü 2.000 ile 12.000 metrekareye arasında değişiyor. 5,978 milyon: 2010 yılında Decathlon’un global cirosu 5,978 milyon Euro’ya ulaştı. 60.000.000: 2008 yılında Decathlon tarafından geliştirilen ürünlerin toplam satış adedi. 6000: Decathlon’un her yıl yarattığı iş fırsatı. 500,000: Decathlon her yıl çalışanlarına 500.000 saat eğitim veriyor. 3,500 m2: Decathlon’un İzmir Optimum Mağazasının büyüklüğü 2005: Decathlon çalışanları tarafından sosyal sorumluluk projeleri gerçekleştirilen Decathlon vakfının kuruluş yılı 70: Decathlon Vakfı’nın bugüne kadar gerçekleştirdiği proje sayısı 20,000: Decathlon VAkfı’nın bugüne kadar gerçekleştirdiği projelerden faydalanan kişi sayısı 18: Decathlon’un 18 tutku markası: Newfeel, Tribord, Bolognac, Simond, Quachua, Oxelo, Kipsta, Inesis, Kalenji, Fouganza, Domyos ,Caperlan, BTwin,Wedze,Artengo,Nabaiji, Geonaute. Decathlon Tutku Markaları Listesi Yürüyüş markası: Newfeel Su sporları markası: Tribord Avcıların markası:Solognac Tırmanma sporları markası: Simond Dağ sporları markası: Quechua Paten markası: Oxelo Takım sporları markası: Kipsta Koşucuların markası: Kalenji Fitness& gym markası: Domyos Balıkçıların markası:Caperlan Bisikletçilerin favori markası: BTwin Kayak markası: Wedze Raket sporları markası: Artengo Yüzme markası: Nabaiji Spor teknolojisi markası: Geonaute