Perakende

Deichmann Batman'da mağaza açtı!

Batman’a mağaza açan Alman ayakkabı zinciri Deichmann, şehirdeki ilk yabancı perakendeci oldu. Şirketin Türkiye Genel Müdürü Atilla Özkul, “Açılış günü 200’ün üzerinde Halle Berry by 5th Avenue Koleksiyonu’na ait ürün sattık” dedi

Batman’a mağaza açan Alman ayakkabı zinciri Deichmann, bu şehirde yatırım yapan ilk yabancı perakende zinciri oldu. Batmanlılar mağazada satışa sunulan ve tasarımlarını ünlü yıldız Halle Berry’nun yaptığı koleksiyona yoğun ilgi gösterdi. Deichmann Türkiye Genel Müdürü Atilla Özkul, “Türkiye’nin en batısından en doğusuna her noktada koleksiyonumuzu buluşturmak istiyoruz. Deichmann olarak Türkiye’nin dinamiklerine ve potansiyeline çok güveniyoruz bu nedenle büyük şehirlere yaptığımız yatırımların yanı sıra doğuya da herhangi bir soru işareti olmadan yatırım yapıyoruz” dedi.



Roma, Milano, Berlin, Paris gibi moda başkentlerinde de Batman’da da aynı tercihleri ve zevkleri görmenin globalleşen dünyanın, zevklerin, akımların evrenselliğinin bir göstergesi olduğunu vurgulayan Özkul, şöyle devam etti: “Halle Berry Koleksiyonu’muz ise Batman’da ‘gerçekten bu kadarını da beklemiyorduk’ dediğimiz türden bir ilgiyle karşılandı. Açılış günü 200’ün üzerinde Halle Berry by 5th Avenue Koleksiyonu’na ait ürün sattık. Bu da ne kadar doğru karar bir yatırım yaptığımız ilk etapta en somut göstergesi.”


Hollywood’un stil ikonları arasında...

Hollywood’un stil ikonları arasında gösterilen Berry’nin tasarımlarının yer aldığı ‘5th Avenue’ serisinin Türkiye ile birlikte Avrupa’nın 21 ülkesinde satışa sunulduğunu belirten Özkul, “Bizler bu birliktelikten ötürü oldukça mutluyuz. Halle Berry ürünleri mağazalarda çok ilgi görüyor” dedi.

Koleksiyonda Halle Berry’nin 40 adet tasarımının bulunduğunu kaydeden Özkul, “Bu koleksiyondaki ayakkabıların fiyatları ise 79.90 ile 179.90 TL arasında değişiyor” diye konuştu.


‘2013’TE 100 MAĞAZAYA ULAŞMAYI HEDEFLİYORUZ’

2012 yılında 20 yeni mağaza açmayı hedeflediklerini söyleyen Atilla Özkul, “Bu hedefe doğru hızla ilerliyoruz. 2012 yılının sonunda yaklaşık 40 bin metrekarelik satış alanına ulaşacağız. 2013 yılı ise Deichmann’ın 100.yılı. Biz de 100.yılda Türkiye’de 100 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.  Özkul, “Geçtiğimiz yıl boyunca dünya çapında 156 milyon, Türkiye’de ise 4 milyonun üzerinde  ayakkabı sattık.  Bu yıl bu rakamın üzerine çıkmayı hedefliyoruz” diye konuştu.


‘Ciro hedefleriimizin üzerİne çıktık...’


Deichmann olarak yılın ilk üç çeyreğinde, Türkiye pazarındaki yatırımlara hız kesmeden devam ettiklerini ifade eden Atilla Özkul, “Şu ana kadar ciro hedeflerimizin üzerine çıktık” dedi.

Deichmann’ın mağazalarını kendi öz sermayesiyle açan bir marka olduğunu anlatan Özkul, şu bilgileri verdi: “Dünya genelinde 22 ülkede 3 bin 500 mağazayla faaliyet gösteriyoruz. Toplam 33 bin kişiye istihdam sağlıyoruz. Deichmann Akademi ile çalışanlarımıza yılda 350 saat eğitim veriyoruz.”

Milliyet