Sektörel

Demir İnşaat'tan 200 milyon liralık yatırım!

Dünya çapında artan cazibesi ile son yılların en popüler şehirleri arasında yerini alan İstanbul, geçtiğimiz yıl 11 milyon turist ağırladı.

Her geçen yıl artan turizm potansiyeli ile ABD’den Asya’ya kadar dünyanın en lüks otel markalarının yatırım üssü haline gelen kentte yeni otel yatırımları da birbirini izliyor. İnşaat sektörünün önde gelen markası Demir İnşaat da İstanbul’un artan turizm potansiyelinden yola çıkarak bölgenin en değerli lokasyonunda yükselen Demir La Vida projesi içinde 200 milyon TL’lik yatırımla 5 yıldızlı bir otel inşa ederek turizm sektörüne yatırım yapıyor. Beylikdüzü ve Büyükçekmece bölgesinin en lüks oteli olması planlanan otelin 2016 yılında tamamlanması planlanıyor.


Geri dönüşüm hızlı oluyor


Demir İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı hamit demir, yatırım yaptıkları alanları çeşitlendirme hedefi doğrultusunda İstanbul’un artan turizm potansiyeline paralel olarak turizm sektöründe varlık gösterme kararı aldıklarını söylüyor.


Her yıl ortalama 11 milyon turist ağırlayan İstanbul’un turizm yatırımları bakımından cazibesini koruduğuna dikkat çeken Demir, “Son yılların en hızlı gelişen bölgesi olan Büyükçekmece ve Beylikdüzü bölgesi, otel yatırımları bakımından kârlı bir bölge. Hem yaz hem kültür hem de fuar merkezlerine yakınlığı ile kongre turizmine hitap etmesi ile bölgede yapılan yatırımların geri dönüşümü çok hızlı oluyor.” dedi.


'İmajımız pozitif bir hâl alıyor'


Son yıllarda İstanbul’un neredeyse her semtinde yeni otel yatırımları yapılıyor. Son yılların yükselen bölgesi Büyükçekmece ve Beylikdüzü de artan turizm potansiyeli ile İstanbul’un yükselen turizm bölgelerinden biri. Demir La Vida projesi bünyesinde yapılacak olan otel de İstanbul’un turizm potansiyeli yüksek en özel lokasyonunda olmasıyla birlikte hem yaz turizmi hem de fuar ve kongre turizmine hitap edecek bir yatırım olarak bol kazanç vaat ediyor. Ayrıca Demir La Vida 3. havalimanına olan yakın  konumuyla da fark yaratıyor.


Son yıllardaki hızlı büyümesi ile yurtdışındaki Türkiye algısının giderek güçlendiğine işaret eden Demir, “Türkiye’nin yurtdışındaki imajı her geçen yıl daha da pozitif bir hal alıyor. Türkiye’yi ve özellikle İstanbul’u görmek isteyen turist sayısı her geçen yıl artıyor. Bu durumu gören yabancı turizm zincirleri de Türkiye’ye yatırım yapma yarışına girmiş durumdalar. Son yıllarda gelen otel zincirleriyle birlikte Uzak Asya’dan Amerika’ya kadar dünyanın en önemli otel zincirleri Türkiye’de yatırım yaptı. Demir İnşaat olarak yapacağımız bu otel yatırımı şimdiden yerli-yabancı otel zincirlerinin ilgisini çekmiş durumda. Daha lansmanını yapmadan otel projemizi duyan yatırımcılar otelimizi işletmek üzere bizimle görüşmek istiyorlar” dedi.


379 konut 30 ticari ünite


Toplam 5 blokta Akıllı Ev Teknolojileri ile donatılmış 379 konut ve 30 ticari üniteden oluşan Demir La Vida, 42 bin m2’yi aşan arsa üzerinde, 110 bin m2 inşaat alanına sahip. Projede, 62 bin 410 m2 satılabilir konut alanı, 19 bin 500 m2 satılabilir ticari alan bulunuyor. 550 adedi kapalı olmak üzere toplam 730 araçlık otopark alanına sahip Demir La Vida Projesinde büyüklükleri 61 ile 500 m2 arasında değişen 1+1 daire tipinden 4,5 +1’e kadar farklı ihtiyaçlara hitap eden konut mevcut.



Milliyet