DiaSA, 675 olan mağaza sayısını 4 katına çıkaracak
Ricardo Curras, 2009 sonu itibarıyla 675 olan mağaza sayılarını 4 katına çıkarmayı istediklerini söyledi
Türkiye'de Sabancı Grubu ortaklığıyla faaliyet gösteren İspanyol DIA Grup'un CEO'su Ricardo Curras, 2009 sonu itibarıyla 675 olan mağaza sayılarını 4 katına çıkarmayı istediklerini söyledi.
İspanya başta olmak üzere hizmet verdikleri toplam 8 ülkede 6 bin 475 mağazaya ulaştıklarını bildiren Curras, sene sonunda 10 milyar 515 milyon Euro satış gerçekleştirdiklerini kaydetti. Curras, ana hedeflerinin Türkiye pazarında büyümek olduğunu ifade ederek, "Türkiye pazarının büyük bir potansiyel taşıdığını düşünüyoruz. Türkiye'de 2009 sonu itibarı ile 675 olan mağaza sayımızı 4 katına çıkarmayı istiyoruz. 2010 yılında Türkiye'yi takiben, Brezilya ve Fransa'da da çalışmalarımızı hızlandıracağız. Bu yıl, 2009 yılından daha da iyi satışlar gerçekleştirerek, pozitif bir büyüme sergileyeceğiz.''
Zaman
İspanya başta olmak üzere hizmet verdikleri toplam 8 ülkede 6 bin 475 mağazaya ulaştıklarını bildiren Curras, sene sonunda 10 milyar 515 milyon Euro satış gerçekleştirdiklerini kaydetti. Curras, ana hedeflerinin Türkiye pazarında büyümek olduğunu ifade ederek, "Türkiye pazarının büyük bir potansiyel taşıdığını düşünüyoruz. Türkiye'de 2009 sonu itibarı ile 675 olan mağaza sayımızı 4 katına çıkarmayı istiyoruz. 2010 yılında Türkiye'yi takiben, Brezilya ve Fransa'da da çalışmalarımızı hızlandıracağız. Bu yıl, 2009 yılından daha da iyi satışlar gerçekleştirerek, pozitif bir büyüme sergileyeceğiz.''
Zaman