Sektörel

Dobidos Akıllı Klozetler bayilikler veriyor

Kağıt, ıslak havlu ve el kullanımına son veren, Dobidos Akıllı Klozetler, 2009 yılında satışlarını bayilikler vererek büyütecek

Güney Kore ve Japonya'da yüzde 70 kullanım oranına sahip olan; tuvalet kâğıdı, ıslak mendil ve el kullanımına son veren Dobidos Akıllı Klozetler Türk kullanıcısından da büyük ilgi görüyor. Türk girişimcinin, Güney Kore'de metro duraklarında görüp Türkiye'ye getirdiği "akıllı klozetler" Türkiye'de karşılaştığı yoğun ilgiyi, 2009 yılında ülke genelinde yayılarak genişletmeyi hedefliyor. Küresel mali krize rağmen, kullanıcısına sağladığı konfor ve hijyen sayesinde, Türkiyeli kullanıcısı tarafından benimsenen Dobidos, bu büyümede kapasitesi doğrultusunda istihdam sağlayarak ekonomik krizde moral unsuru olmayı da hedefliyor.

İstanbul Mecidiyeköy'deki merkezleri hariç, 5 ayrı noktada satılmakta olan Dobidos Akıllı Klozetler, 2009 yılının ilk günlerinden itibaren bayilik görüşmelerine başladı. 2009 sonuna kadar satış noktalarını 100'e çıkarmayı hedefleyen Dobidos Türkiye Temsilciliği bu kararı almalarında Dobidos'a olan ilginin etkili olduğunu belirtiyor. 2010 başına kadar 10 ilde şubeleri ile hizmet vermeyi hedefleyen Dobidos, küresel kriz sebebi ile girişimcilere destek olmak adına birkaç yıl boyunca bayilik verirken herhangi bir marka bedeli almayacaklarını söylüyor.

www.dobidos.com.tr