Dockers İstanbul'da yeni mağaza açtı!
Dockers İstanbul’daki yeni mağazasının açılışını gerçekleştirdi. Dockers®’ın yeni satış mağazası, Avrupa’nın en büyük alışveriş merkezi olan Forum İstanbul’da tüketicilerle buluştu.
Khaki pantolonun vazgeçilmez markası Dockers, giyim estetiğine düşkün erkeklerin çok hoşuna gidecek yeni bir mağazasını geçtiğimiz günlerde hizmete açtı.
Dockers'ın göz alıcı ürünlerini tüketicilerle buluşturan mağaza, Avrupa’nın en büyük alışveriş merkezi olan Forum İstanbul’da hizmete açıldı. Bayrampaşa’da bulunan Forum İstanbul, 495,000 m2’den fazla bir alana sahip ve içerisinde 280 yerel ve uluslararası markayı barındırıyor.
Yeni Dockers mağazasının iç dekorasyonu da, tümüyle erkeksi bir görünüm taşıyor ve Dockers®’ın, markasını sağlamlaştırmasının yanı sıra, günlük dile de giren ‘Wear the Pants™’ konseptini yansıtıyor. Mağazaların iç tasarımıyla, tüketicilerin mağaza içinde serbestçe gezmelerine izin verecek, basit ve klasik yapıda güçlü bir alışveriş ortamının yaratılması hedefleniyor.
Diğer yandan, Dockers®’ın yeni mağazasında basit ancak zevkli malzemeler kullanılarak özel bir iç dekorasyon yöntemi kullanıldı. Koleksiyonları tamamlamak için hem hareketli hem de sabit mobilyalar kullanılmasıyla, sezona göre mağaza içinde farklı odak noktaları oluşturulabiliyor. Ayrıca mağazada özel bir aksesuar bölümü de bulunuyor.
Ayrıca, Dockers’ın ilk kez 1986’da kullanılan kanatlı çıpası da, birkaç küçük değişiklikle markanın tasarım logosu olarak geri döndü.
Dockers’ın Kıdemli Global ürün Geliştirme Direktörü Angelo Ng, “Bu önemli alışveriş merkezinde mağaza açma şansına sahip olmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Mağazaların sade ve fazla göze batmayan tasarımı, Dockers’ın marka imajının yanı sıra Dockers Alpha Khaki ve işlenmiş SF Khaki’yi de içeren yeni koleksiyonlarımızı ve sezonluk görünümü yansıtmak açısından çok uygun” diye konuştu.
Marka olarak Dockers, ‘erkek adam’a yönelik, kullanışlı ancak şık erkek giyimi sunmayı vadediyor. Basit ancak şık, gereksiz detaylardan arındırılmış, olağanüstü khakilerin yanı sıra, tüketicinin istediği bütünlüğü sağlayan ve beğenisine hitap eden bir ürün portföyü sunuyor.