Döner-chi, franchise ile yeni şubeler açıyor!
Mevcut geleneksel Türk Mutfağı stratejilerinden farklı olarak, fast food tarzı döner ile hizmet veren Döner-chi, İstanbul’da ve Samsun’daki şubelerinin yanı sıra Bolu’da 5. şubesini açmak için gün sayıyor
Dönerin fastfood hali olarak yola çıkan Döner-chi, düşük yatırım maliyeti ve kısa sürede elde ettiği kar marjı ile girişimcilerin dikkatini çekiyor…
Türk damaklarının vazgeçemediği lezzet olan dönerin fastfood hali markalaşma yolunda emin adımlar ile ilerliyor... 2011’in son ayında sektörden vizesini alan Döner-chi, kendi işini kurmak isteyenlere yol arkadaşlığı teklif ediyor. Fastfood restoranı gibi işinde de hızla ilerleyen Döner-chi, 7 ayda 4 şube ve açılmak için gün sayan bir şube ile de yıl sonu hedefine yaklaşıyor. 2012 hedefini 15 şube olarak belirleyen Döner-chi, Türkiye’nin tüm illerinde girişimci arıyor. Firma bu süreç içerisinde, başta alışveriş merkezleri olmak üzere kalabalık caddelerde de yer almayı planlıyor.
Düşük yatırım maliyeti ile yüksek kar marjı vaat eden Döner-chi’nin franchise bedeli ise 10 bin dolar +kdv. Yatırım bedelinin 18 ile 24 ay arasında geri kazandıran Döner-chi. Ayrıca Döner-chi’nin bağlı olduğu Helvacı Grup’un diğer markası Bursa Kebap Evi bayileri Döner-chi girişimcisi olmak isterlerse, onlardan franchise bedeli talep edilmiyor.
Mevcut geleneksel Türk Mutfağı stratejilerinden farklı olarak, fast food tarzı döner ile hizmet veren Döner-chi, İstanbul’da ve Samsun’daki şubelerinin yanı sıra Bolu’da 5. şubesini açmak için gün sayıyor. Marka ilk olarak; Kayseri, Siirt, İzmir, Ankara, Batman, Mardin ve Sivas daha sonra Türkiye’nin tüm illerine girişimcileri ile birlikte yayılmayı hedefliyor…