Dumankaya projelerinin tüm aşamalarını internete taşıdı
Dumankaya, yenilediği web sitesiyle projelerinin tüm üretim aşamalarını müşterilerinin bilgisine açarken, interaktif ortamda komşulara da daha proje sürerken birbirleriyle tanışma fırsatı sunuyor. Dumankaya'dan konut satın alanlar, sektöre yeni bir soluk
1 milyon metrekareyi aşan konut üretimiyle, Türk inşaat sektörünün lokomotif kuruluşlarından Dumankaya, "müşteri memnuniyetinde zirve" hedefinde çıtayı daha da yukarı taşıdı. Bugüne kadar ürettiği her projede müşterisinden tam puan almayı başaran Dumankaya, projelerinin bütün aşamalarını internet üzerinden müşterilerinin paylaşımına açtı.
Dumankaya'dan konut satın alanlar, sektöre yeni bir soluk getirecek bu uygulama ile bir taraftan inşaat aşamalarını en ince ayrıntısına kadar takip ederken, öte yandan interaktif olarak proje müdürüne doğrudan soru yöneltebilecek. Ayrıca ev sahipleri sanal ortamda komşu olacakları kişilerle tanışma fırsatı da bulabilecek.
"Firmadan birisine değil, doğrudan proje müdürüne sor"
İnşaat sektörünün 45 yıllık temel taşlarından Dumankaya, sektörde bir yeniliğe daha imza attı. Ürettiği her projesinde birçok yeniliği müşterilerinin hizmetine sunan firma, bu kez de Türk inşaat sektöründe ilk kez inşaat aşamalarını müşterileriyle paylaşan ilk firma oldu.
Dumankaya'nın Trend, Gizli Bahçe Akdeniz Evleri veya Konsept İstanbul projelerinden daire satın alanlar, kendilerine verilen kullanıcı adı ve şifreyle girebildikleri bu sayfalarda, sahip oldukları dairenin inşaat aşamaları hakkındaki raporlar ve güncel fotoğraflara ulaşabiliyor. Daire sahipleri, 'Proje Müdürünüz Cevaplıyor' başlıklı bölümde ise ilgili proje müdürlerine merak ettikleri tüm soruları web kanalıyla doğrudan iletebiliyor. Dumankaya, bu uygulama ile müşterilerinin, "bilgi ihtiyacı" konusuna; "firmadan birisine değil, doğrudan proje müdürüne sor" mantığı ile çözüm getiriyor.
"Sanal ortamda tanış, gerçek ortamda kahvesini iç"
Daire sahipleri ayrıca proje mimarlarından bilgi alabiliyor, site yönetim planı ve zemin etüd raporlarını site üzerinden takip ediyor, 'Komşularınızı Tanıyın' bölümünde komşularıyla öncelikle sanal ortamda tanışıyor. Firma yetkilileri bu uygulama ile sanal ortamda tanışan komşuların, evlerine taşındıklarında birbirleriyle yakın komşuluk ilişkilerine girmelerinin daha kolay olduğunu söylüyor.
Daire sahipleri siteye eklenen 'Bölge Rehberi' sayesinde ise yaşayacakları bölgedeki sosyal, kültürel olanaklar ve hastane, eğitim gibi hizmetler hakkında bilgi edinebiliyor.
"Patron kim belli oldu"
Sektöre kazandırılan bu uygulamaların Dumankaya'nın, olağanüstü bilgi birikiminin bir sonucu olduğunu ifade eden Dumankaya İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Uğur Dumankaya, "İnşaat sektöründe, özellikle konut üretiminde Dumankaya markası bugün artık Avrupa ile yarışacak ilk 5 Türk firmasından birisi konumuna gelmiştir. Tabiidir ki, zirveye yakın olmanın sorumluluğu da ağır oluyor.
Biz inşaat üretimimizin bütün safhalarını bizden konut alan müşterilerimizle paylaşarak, işimize ve kendimize duyduğumuz güveni olduğu kadar, onlara karşı duyduğumuz sorumluluk ve samimiyeti de ortaya koyduğumuz kanaatindeyim. Biz firma olarak 45 yıllık tecrübemizle hedefimizi "müşteri memnuniyetinde zirve" olarak tarif ediyoruz. Bizden konut alanlarla satıcı-müşteri ilişkisi değil, dostluk ilişkisi kuruyoruz. Çünkü büyük bir onur duyarak ifade ediyorum ki, bizden konut alanlardan pek çok müşteri-dostumuz, yeni projelerimizden konut satın alıyor" diye konuştu.
Uğur Dumankaya, sanal ortamda komşuları daha evlerine taşınmadan birbirleri ile tanıştırarak, kaybolmaya yüz tutan sıcak komşuluk ilişkilerinin yeniden kazanılmasına katkı sağlamayı amaçladıklarını söyledi.
Uğur Dumankaya, yenilenen web sitesinin, patronuna özenle rapor hazırlayan bir müdür edasında hazırlandığını belirterek, "Biz belki de bu uygulama ile unutulmaya başlayan bir gerçeği hatırlattık. Babalarımızın 'velinimetimiz' dediği müşterilerimiz, bugün artık doğrudan patron konumuna geldi. Bu uygulama da bunun en çarpıcı örneğini oluşturuyor" dedi.
www.dumankaya.com