Genel

Dumankaya'da müşteri memnuniyeti yüzde 100!

Dumankaya İnşaatın düzenli olarak yaptığı araştırmanın Modern ve Dizayn projeleri için sonuçları açıklandı; Farklı aşamalarda değerlendirilen Dumankaya, müşterilerinden yüzde 90ın üzerinde puan aldı!

Gayrimenkul sektörünün önde gelen kuruluşlarından Dumankaya İnşaat, mimarisi, sosyal olanakları, lokasyonu ve uygun ödeme planları ile her biri seçkin birer marka olan konut projelerinde olduğu kadar müşteri memnuniyeti uygulamalarında da farklılaşıyor. Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri ilkesinden hareket ile yola çıkan Dumankaya kendini sürekli geliştirmek için düzenli müşteri memnuniyeti anketleri yaptırıyor. GfK Türkiyeye hazırlatılan müşteri memnuniyeti anketlerinin en sonuncusu Ekim-Kasım 2011 tarihleri arasında Modern ve Dizayn projelerindeki daire sahipleri ile görüşülerek hazırlandı.

Modern ve Dizayn projeleri müşterileri arasında düzenlenen müşteri memnuniyeti araştırması, Satın Alma Süreçleri, Satış Danışmanları, Dumankaya müşterilerine özel olarak hazırlanan Bizden Size dergisi, Komşuluk Günleri Etkinlikleri ve Dumankaya Pusula Hizmetleri konuları üzerinden gerçekleştirildi. Memnuniyet anketi kapsamında %100 gibi önemli bir oranda memnuniyet belirtilen satın alma süreçlerinin yanı sıra, Modern ve Dizayn projeleri için genel memnuniyet oranı %93, Dumankayayı tavsiye etme oranı ise % 96 olarak gerçekleşti.

Amacımız maksimumda müşteri memnuniyeti sağlamak adına; Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri

Kente kimlik katan projeler geliştirme misyonu haricinde müşteri memnuniyetine önem verilmesi gerektiğine dikkat çeken Dumankaya Yönetim Kurulu Üyesi Uğur Dumankaya, Bir marka olmak, geleceğe sağlam adımlarla yürümek için her zaman müşterilerimizin ihtiyaçlarına ve beklentilerine cevap vermeli hatta bunu bir adım öteye taşıyarak daha talep edilmeden onlara daha iyisini sunmalıyız. Biz Dumankaya İnşaat olarak müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutuyor ve bunun için çok ciddi çalışmalar yapıyoruz. Hatta Dumankaya farkını müşterilermize yaşatabilmek adına satış öncesinden başlayarak, satış esnasında ve teslim sonrasında da hizmet veren Dumankaya Pusula Müşteri Hizmetleri birimini oluşturduk. Her geçen gün farklılaşmış birçok hizmeti müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz. Müşterilerimiz ile buluşturduğumuz hizmetlerimizin kalitesini de sürekli sorgulayarak nasıl daha da geliştirebiliriz diye devamlı arayış içerisindeyiz. Bu sebeple Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri görmek için çalışıyoruz ve düzenli müşteri memnuniyet anketleri yaptırıyoruz. En son Modern ve Dizayn projeleri için yaptırdığımız araştırmanın neticesinde müşterilerimiz tarafından çok yüksek oranlarda beğenilmek gurur ve mutluluk verici dedi.

Pusula hakkında konuşan Dumankaya Dumankaya Pusula Müşteri Hizmetleri ile müşterilerimiz seyahat planlamalarından, araç kiralamasına, tıbbi destekten konser, sinema vb. kültür sanat etkinlikleri rezervasyonlarına kadar pek çok alanda hizmet alabiliyor. Sürekli müşteri memnuniyeti felsefesiyle geçtiğimiz yıl müşterilerimizin beğenisine sunduğumuz çalışmaların bu denli takdir edilmesi kendimizi daha da geliştirme adına ayrı bir motivasyon değeri taşıyor dedi.