Ekonomi

Duyanlar duymayanlara söylesin! Mopaş'ta Siyah çaya dev indirim! Elinizi çabuk tutun kapış kapış gidiyor

 Ekonominin artış gösterdiği şu günlerde, marketlerin tasarruf ettiren ürünleri kapış kapış gidiyor. Bu marketlerden biri de MOPAŞ. Siyah çaya yapmış olduğu dev indirim halk tarafından büyük rağbet gördü. Ş

 MOPAŞ (Modern Pazarlama ve Sanayi A.Ş.) Türkiye'de bir perakende şirketidir. MOPAŞ, market zinciri şeklinde hizmet vermektedir ve Türkiye'nin birçok bölgesinde mağazaları bulunmaktadır.  MOPAŞ, yerel ürünleri, meyve ve sebzeleri, et ve süt ürünlerini, yiyecek ve içecekleri, temizlik malzemelerini, ev eşyalarını ve kozmetik ürünlerini sunmaktadır.

Ekonomik kriz en çok gıda ürünlerini vurdu. Ücretleri yüzde 100'den fazla yükselen gıda ürünlerine vatandaşın erişim zorlaştı. Eskiden en ucuz ürünlerden kabul edilen siyah çayın ederi yükseldi.

Ülkemizde çok sık tüketilen siyah çayın fiyatındaki artış geniş kitleleri yakından ilgilendiriyor. Yaşanan zamlar sonrası yeni yılın ilk indirimi geldi.

 

ÇAY FİYATINDA BÜYÜK İNDİRİM

MOPAŞ market, Doğuş Çay Tiryaki 750 gramlık siyah çay paketini kısa süreliğine 62,95 TL'ye indirdi.

Piyasaya oranla oldukça uygun kabul edilen fiyattan satılan çay paketi yoğun talep gördü.

Türkiye, dünya çay üretiminin önemli bir bölümünü gerçekleştirmektedir. Rize, Çoruh vadisinde yer almaktadır ve ülkenin en büyük çay üretim merkezidir.  Ayrıca ilave olarak Artvin, Giresun, Trabzon, Erzurum, Ordu, Gümüşhane, Isparta ve Burdur gibi bölgelerde de çay üretimi yapılmaktadır.

Ekonomik kriz, ekonomik faaliyette önemli bir gerileme anlamına gelir. Bu, resesyon (ekonomik çıktı ve istihdamın düştüğü bir dönem), finansal kriz (finansal kurumların veya varlıkların değerlerinin büyük bir bölümünü kaybettiği bir durum) veya bir ülke borç krizi (bir durum) gibi çeşitli biçimlerde kendini gösterebilir.  bir hükümetin borcunu ödeyemediği durum). Ekonomik krizler, finansal dengesizlikler, politika hataları, doğal afetler ve salgın hastalıklar gibi çeşitli faktörlerden kaynaklanabilir.

 
"Tedarik zinciri ağı" veya "lojistik ağı" olarak da bilinen bir tedarik zinciri, bir ürün veya hizmeti tasarlamak, üretmek, teslim etmek ve işletmek için birlikte çalışan kuruluşlar ağıdır. Bu ağ, hammadde tedarikçilerini, üreticileri, distribütörleri, perakendecileri ve müşterileri içerir. Bir tedarik zincirinin amacı,  maliyeti en aza indirirken ve değeri en üst düzeye çıkarırken doğru ürünü veya hizmeti doğru zamanda doğru yere teslim etmektir. Tedarik Zinciri Yönetimi, mal ve  hizmet akışının yanı sıra ham maddeleri nihai ürünlere dönüştüren süreçleri denetlemenin yönetimidir.