Ticari

Dyo, CRM ile yüzde 100 müşteri memnuniyetini hedefledi!

Müşterileri için her zaman en iyiyi sunmayı hedefleyen Dyo, müşteri odaklı yaklaşımını yeni bir boyuta taşıdı. Müşteri memnuniyetini ölçmek amacıyla 2011 yılında yapılan anket çalışmalarının sonucu çarpıcı

Müşterilerinin yüzde 97’si Dyo’dan memnun...


Bu sonuçla da yetinmeyen Dyo, hizmet kalitesini daha da yukarıya taşımak amacıyla, üstün özelliklere sahip yeni bir CRM yazılımını devreye almak için çalışmalara başladı.

 

Boya sektöründe 58. yılını kutlayan Dyo, sektördeki ilk TS ISO 10002:2006 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistem Belgesi’ni alarak müşteri memnuniyetindeki başarısını tescillemişti. Bu konudaki çalışmalarını aralıksız sürdüren şirket, müşterilerinin beklentilerini yakından izleyerek, aldığı sonuçları hızlı bir biçimde ürün ve hizmetlerine yansıtmayı hedefliyor. Müşteri memnuniyetini ölçmek amacıyla; ustalar, Türkiye çapına yayılan Dyo bayileri, Dyo Akademi ustaları, Tüketici Danışma Hattı ve www.birbilenesorun.com.tr gibi farklı kanallarda yürütülen anket çalışmaları sonucunda, Dyo müşterilerinin yüzde 97’sinin Dyo’dan memnun olduğu sonucu ortaya çıktı.

 

Farklı sektörlerden binlerce Dyo müşterisi, Çağrı Merkezi ve web sitesi aracılığıyla 7/24 Dyo’ya ulaşma imkanına sahip. Geçtiğimiz yıl bilgi almak ya da şikayetlerini iletmek üzere Dyo’ya başvuran müşterilerin yüzde 96’sına aynı gün içinde çözüm sunuldu. Müşterileri ile olan iletişimini daha da güçlendirmek ve hızlı çözümler sunmak amacıyla çalışmalarını sürdüren Dyo, var olan sistemden daha üstün özelliklere sahip yeni CRM altyapısı ile hedeflerine ulaşmakta zorlanmayacak.