Dekorasyon

DYO yeni reklam kampanyasıyla dikkat çekiyor!

Bahar ile birlikte gelen boya sezonunun açılışını renkli bir karnavala dönüştüren ise yılların köklü markası DYO. İnovatif ürünlerini, kaliteli hizmet ve sunum ile birleştiren DYO; ‘evler yenilensin, yaşamlar değişsin’ diyor...


Bir boya kutusu hayal edin… İçinde renk, müzik, neşe, eğlence ne ararsanız var. Bahar ile birlikte gelen boya sezonunun açılışını renkli bir karnavala dönüştüren ise yılların köklü markası DYO. İnovatif ürünlerini, kaliteli hizmet ve sunum ile birleştiren DYO; ‘evler yenilensin, yaşamlar değişsin’ diyerek herkesi renk karnavalına davet ediyor.

 

Bahar geldi, doğa yenileniyor, canlanıyor, evlerimiz neden aynı kalsın? Evinizin sadece rengini değiştirerek aslında çok büyük bir değişim yaratabilirsiniz. Pencereleri sonuna kadar açın, güneşin sıcacık ışığı evinizi aydınlatsın, bahar kokuları her yeri sarsın. Renklenmiş, aydınlanmış, pırıl pırıl bir evde ruhunuz da yaşamınız da bambaşka olacak.

 

İşte DYO’nun yeni reklam kampanyası ile vermek istediği mesaj da tam bu. Boyanın dilinden anlayan DYO ustalarının neşeli tavırları ile başrolde olduğu filmin içine bolca renk, eğlence ve müzik katıldı. Renkler kadar ruhumuzun en derinlerine inen bir şey daha varsa müzik… Ezgi’nin Günlüğü’nün unutulmaz müziklerine imzasını atan Nadir Göktürk’ün, “Kanto” şarkısı kampanya için yeniden düzenlendi, temposu biraz daha artırıldı. Böylece, dillere dolanmaya aday, eğlenceli “Her eve DYO lazım” jingle’ı ortaya çıktı.

 

Yönetmenliğini Ezel Akay’ın yaptığı reklam filminin çekimleri İstanbul Cankurtaran ve Zekeriyaköy’de gerçekleştirildi. İki gün süren çekimlerde, 200 kişilik oyuncu ve figüran kadrosu ile 60 kişilik set ekibi görev aldı. Gerçek mekânların kullanıldığı filmin görüntü yönetmenliğini ise Joachim Berc üstlendi.