Sektörel

Ege Seramik, katma değerli ürünlerinin satışını artıracak!

Yeni koleksiyonlarına beklentilerinin üzerinde sipariş alan Ege Seramik, bu yıl gerçekleştireceği yenileme yatırımları ile katma değerli ürünlerinin satışını artırmayı planlıyor.

2014'te bir önceki yıla göre, ticaret hacimlerini artırdıklarını, portföylerine yeni pazarlar eklediklerini dile getiren Ege Seramik Genel Müdürü Göksen Yedigüller, "2014 yılında Spring ve Autumn koleksiyonlarımızı müşterilerimize sunduk. Bu koleksiyonlarda yaklaşık 50'ye yakın yeni ürünümüzü tanıttık ve sipariş olarak beklentilerimizin üzerinde geri dönüş aldık" dedi. 


Yeni ürünlerinin etkisini ihracat noktasında da gördüklerinin altını çizen Göksen Yedigüller, seramik ihraç etmenin zor olduğu İsrail, ABD ve Kanada pazarlarındaki etkinliklerini artırıp, artan ticaret hacimlerini desteklediklerinin altını çizdi. Katıldıkları fuarlar ile de ihracat faaliyetlerini desteklediklerine vurgu yapan Yedigüller, "Özellikle Cersaie ve Coverings fuarları ile ihracatımızı artırdık. Bu fuarlar sayesinde yeni pazarlar bulma noktasında da temaslar kurduk" diye konuştu.

 

"Teknolojimizi geliştirmeye bu yıl da devam edeceğiz" Zengin bir ürün portföyüne sahip olduklarını vurgulayan Göksen Yedigüller, "Dinamik yapımız, kaliteli ürün ve müşteri odaklı hizmet anlayışımızla, her yıl bir önceki yılı geride bırakarak, ilerlemeyi hedefliyoruz" ifadesini kullandı. Bu yıl içinde de teknolojilerini geliştirmeye öncelik vereceklerinin altını çizen Yedigüller, "Müşterilerimize verdiğimiz hizmetin kalitesini artırmak için yenileme yatırımları yapacağız. Bu sayede katma değerli ürünlerimizin satışlarını artırmayı planlıyoruz" dedi. 


Hedeflerine ulaşmada fuarların önemli bir itici güç olduğunu ifade eden Göksen Yedigüller, özellikle Unicera Fuarı, seramik firmaları için dikkat çeken bir organizasyon olduğunu bildirdi. Söz konusu fuara her yıl ayrıca hazırlandıklarına işaret eden Yedigüller, şöyle devam etti: "Her yıl aylar m Özellikle Cersaie ve Coverings fuarları ile ihracatımızı artırdık. Bu fuarlar sayesinde yeni pazarlar bulma noktasında da temaslar kurduk. 

öncesinden özellikle hazırlandığımız fuarın da etkisiyle ürün geliştirme konusunda sektörün en hızlı hareket eden firmaları arasında yer alıyoruz. Unicera Fuarı'nda sergilediğimiz Spring Collection ile global pazarda trend olan doğal taş, mermer ve ahşap dokulu ürünler ile farklı ebatları öne çıkardık. Bu yıl da standımızda 20'den fazla«yeni ürünümüzü tanıtıyoruz" diye konuştu. 


Ege Seramik'in tüm üretim süreçlerinde çevresel etkileri de göz önünde bulundurduğuna dikkat çeken Göksen Yedigüller, şöyle devam etti: "Gerçekleştirdiğimiz tüm faaliyetlerde, bizden sonraki nesilleri düşünerek hareket ediyoruz. Ürünün ilk aşamasından tüketiciye sunulmasına kadar geçen her adımda çevresel etkileri dikkate alıyoruz. Bu konuda ISO 14001 Çevre Yönetimi Sistemi Belgesi'ne sahibiz. Green Building ve Çevre Altın ödüllerine sahibiz." "İtalya ve İspanya'nın sorun yaşaması önümüzü açtı" Sektörün 2014 yılı performansını da değerlendiren Göksen Yedigüller, söz konusu dönemde verimli bir yılın geride bırakıldığına dikkat çekti. 2014'ün sektör için de verimli bir yıl olduğuna dikkat çeken Yedigüller, "İtalya ve İspanya'nın yaşadığı sorunlarla birlikte Türkiye seramik sektörünün önünün açıldığını ve seramik üreticilerinin de bu fırsatı iyi kullandıklarım düşünüyorum" değerlendirmesini yaptı. Bu yıl ise iç pazarda 2014'e göre inşaat sektöründe daha büyük bir hareketliliğin yaşanacağına atıfta bulunan Yedigüller, "Dolayısıyla verimli ve hareketli bir yıl bekliyorum. Devam eden kentsel dönüşüm projelerinin hem inşaat sektörüne hem de seramik sektörüne katkısı giderek artacak" şeklinde görüş bildirdi.


 Dünya Focus