Sektörel

EgeYapı, 2014'te Facebook'ta en çok etkileşime giren marka oldu!

EgeYapı Group; her ay markaların sosyal medya verilerini hazırladığı raporlarla paylaşan Socialbakers’ın 2014 yılı markaların Facebook etkileşim raporları içerisinde tüm sektörlerde yıl genelinde en çok etkileşim elde eden inşaat markası oldu.

Sosyal medya ölçümlemeleri ile her ay markaların sosyal medya verilerini paylaşan Socialbakers’ın 2014 yılı Türkiye bölgesel raporunda EgeYapı Group yıl boyunca Facebook’ta en çok etkileşime giren inşaat markası oldu. 


2014 yılı içerisinde aylık raporlarda ilk beş sıralamasında yer alarak Facebook etkileşiminde Global çapta faaliyet gösteren birçok markayı geride bırakan EgeYapı Group tüm sektörlerde ve tüm markalar arasında; Şubat ayında yüzde 2.70 ile dördüncü, Temmuz ayında yüzde 4.31 ile ikinci, Ağustos ayında yüzde 5.02 ile beşinci, Eylül ayında yüzde 4.87 ile beşinci, Ekim ayında yüzde 5.76 ile ikinci, Kasım ayında yüzde 4.75 ile dördüncü ve Aralık ayında yüzde 7.79 ile dördüncü marka oldu.