Vural Çakır, tüketicilerin eğlenceden kısıp gayrimenkule ve altına yatırım yapacağını belirtti
IPSOS KMG tarafından her yıl tekrarlanan “Türkiye 2009: Beklentiler, Tercihler, Beğeniler” araştırmasının sonuçları dün açıklandı. Bin 111 kişiyi kapsayan araştırma, tüketicilerin yüzde 82'sinin, krizin Türkiye'yi olumsuz etkileyeceğini düşündüğünü ortaya koyuyor. Krizde aile bütçesinin yeniden yapılanacağını açıklayan IPSOS KMG CEO'su Vural Çakır, araştırmaya katılan tüketicilerin kriz durumunda en fazla kasıntıya gidecekleri bütçe kalemlerinin sırasıyla eğlence, spor, telefon, kişisel bakım ve ev dışı yeme-içme harcamaları olduğunu, günlük tüketim, sağlık ve eğitim harcamalarının ise artacağını açıkladı. Araştırmaya göre en çok tercih edilen yatırım araçları ise altın ve gayrimenkul olacak. Vatan