Emlak Terimleri

Elektrik aboneliği için nereye başvurulur?

Bir mesken ya da işyerine taşındığınızı düşünelim. Bağımsız bölüm için aboneliklerin kullanıcı adına alınması gerekiyor. Peki, elektrik aboneliği için nereye başvurulur? İşte elektrik aboneliği için gerekenler..

Elektrik aboneliği için nereye başvurulur?

Bir mesken ya da işyerine taşındığınızı düşünelim. Bağımsız bölüm için aboneliklerin kullanıcı adına alınması gerekiyor. Peki, elektrik aboneliği nasıl ve nereden alınır?


Abonelik talep edilen adrese en yakın ilgili birime başvurulabiliyor. 


Talebinizin ilk elektrik enerjisi bağlantısı olması veya bağlantısı bulunan kullanım yerleri için olan abonelik başvurularınıza ilişkin başvuru dilekçesi, istenecek belgeler ile yapılması gereken bağlantı anlaşması ve perakende satış belgeleri BEDAŞ'ın web sayfasında yer alıyor.


Elektrik aboneliği için gerekli belgeler:


​Şahıslar için: 

Kimlik fotokopisi, ikametgah, daha önce kullanılan tesisat numarası, vergi kimlik numarası fotokopisi (aslı ile birlikte), vatandaşlık numarası, ev sahipleri için tapu kiracılar için kira kontratının fotokopisi aslı ile birlikte. 


İşyerleri için: 

Tapu veya kira kontratı, vergi levhası, kimlik fotokopisi, daha önce kullanılan tesisat numarası, ikametgahı, şirketler için imza sirküleri, ticaret odası faaliyet belgesi ve kaşe istenen belgelerdir.



Elektrik faturası ödemeyince kaç günde kesilir?




Işıl Seren KESKİN/Emlakkulisi.com