Sektörel

Emlak sektörü boyut değiştiriyor!

Gayrimenkul sektörü son yıllarda en çok kazanç sağlayan 3 sektörden biri olarak karşımıza çıkıyor. Bu gelişmenin yaşanmasında ki en önemli faktör ise; sektörün her geçen yıl karlılık oranlarını arttırması.

Gayrimenkul sektörü son yıllarda en çok kazanç sağlayan 3 sektörden biri olarak karşımıza çıkıyor. Bu gelişmenin yaşanmasında ki en önemli faktör ise; sektörün her geçen yıl karlılık oranlarını arttırması, bunun sonucunda emlak piyasasının Türkiye’de en önemli yatırım kalemlerinden biri olması geliyor. Gelişen teknoloji ile birlikte artık insanlar vakitlerinin çoğunu dijital ortamlarda geçiriyor. Emlak sektörü de bu değişimden etkilenerek, yeni bir boyuta atlıyor. Emlak sektöründeki alışa gelmiş pazarlama, satış yöntemleri yerini sosyal medya ve dijital pazarlama alanlarına bırakarak ciddi kazançlar sağlıyor.


Yenilikçi emlak danışmanlık şirketi olan Startkey çalışmalarının yüzde 80’ni dijital pazarlama ve teknoloji faktörleri ışığında gerçekleştiriyor. Bu konuda uzman ve eğitimli alt yapısı ile online seminerler verip, emlak dünyasına yeni bir boyut kazandırıyor.


Türkiye’de En Çok Kazanç Sağlayan İlk Üç Sektör Arasında Yer Alıyor…


STARTKEY Yönetim Kurulu Başkanı Soner Ertuğrul “ Önümüzdeki 10 yıl içerisinde emlak sektörü daha da iyi yerlere gelecek ve artık bu iş, kurumsal yapı içerisinde olan eğitimli kişiler tarafından yapılarak kazanç sağlayacak. Tabiri caizse artık teknolojik gelişmelerle birlikte eski emlakçılık anlayışı rafa kalktı. Önceden eğitimli ya da eğitimsiz herkes bu işi yapabiliyordu. Artık emlak işi ile uğraşanların ait oldukları meslek kuruluşuna kayıt mecburiyeti var. Son yıllarda emlak sektöründen kazanç sağlamak isteyen girişimciler, kurumsal bir markadan franchise alarak bu işe devam etmeyi tercih ediyor. Günümüz müşterilerinin yüzde 90’ı ise daha bilinçli, ne istediklerini bilen, doğru yatırımlar yapan büyük kitlelerden oluşuyor ve karşılarında eğitimli, kurumsal, prezantabl  danışmanların olmalarını istiyor. Müşteriler, bir gayrimenkulün pazarlama sürecinde; resimlere, açıklamalara, sunumlara, bölge analizlerine çok dikkat ediyor. Sektörde  yenilikleri takip edenlerin kazancı daha da yüksek oluyor. Yapılan araştırmalar gösteriyor ki Türkiye’de en çok kazandıran sektörler arasında emlak sektörü ilk üçte yer alıyor. Bu denli kazanç sağlayan bir sektörün içinde olmak isteyen herkesin öncelikle; yeniliklere ayak uydurması, teknolojiyi yakından takip etmesi, eğitimli olması ve işini sevmesi gerekiyor.