Genel

Emlakjet.com, 2014’te çalışan sayısını iki kat artıracak!

Türkiye’nin lider gayrimenkul arama motorlarından biri olan emlakjet.com, 2014 sonuna kadar çalışan sayısını iki katına çıkarmayı hedefliyor. Hızlı büyümesini sürdüren emlakjet.com, bu doğrultuda ekibini de genişletiyor...



Türkiye’nin lider gayrimenkul arama motorlarından biri olan emlakjet.com, 2014 sonuna kadar çalışan sayısını iki katına çıkarmayı hedefliyor. Ekibini hızla büyüten emlakjet.com, insan kaynağı yönetimi konusunda da fark yaratan uygulamaları hayata geçiriyor. “Değişim Noktası” ve “Buddy Sistemi” ismini taşıyan uygulamalar, çalışanların kariyerlerine ve emlakjet.com’un gelişimine önemli katkılar sağlıyor.



Hızlı büyümesini sürdüren emlakjet.com, bu doğrultuda ekibini de genişletiyor. 2014 sonuna kadar ekibini iki katına çıkarmayı hedefleyen site, insan kaynağı yönetiminde uyguladığı sistemlerle de dikkat çekiyor. emlakjet.com Genel Müdürü Okan Arı; “En değerli yatırımın çalışanlarımıza yapılan yatırım olduğuna inanıyoruz ve insan kaynakları bölümümüzle yeni uygulamalar geliştiriyoruz” diyerek, “Değişim Noktası” ve “Buddy Sistemi” uygulamalarının çalışanların kariyerlerine ve şirketin gelişimine önemli katkılar sağladığını belirtti.


“Değişim Noktası” sayesinde şirketin tüm bölümleri hakkında bilgi sahibi olunabiliyor


emlakjet.com’un “Değişim Noktası” uygulaması, hızla büyüyen şirkette koordinasyonun en iyi şekilde sürmesini, çalışanların şirketin tüm bölümlerinde neler yapıldığını görmesini ve şirketin bütününde işlerin nasıl yürüdüğünü gözlemlemesini amaçlıyor. emlakjet.com Genel Müdürü Okan Arı bu uygulama hakkında şu bilgileri verdi: “Aramıza yeni katılan arkadaşlarımızı da Değişim Noktası uygulaması ile daha yakından tanıyabiliyoruz. Bu uygulamada, her bir departmanın içinde bir oturma alanı Değişim Noktası olarak işaretlendi ve tüm yöneticilere her ay mutlaka her noktada en az bir kere bulunma şartı getirildi. Bu sayede diğerlerimizin görmediğini görme şansımız oluyor, bazı iyileştirmeler tespit edilebiliyor ve yeni fikirler ortaya çıkıyor. Yönetici adaylarının gelişim sürecinde de bu noktalar önemli rol oynuyor. Çalışanlarımızı bu konuda yönlendiriyor, diğer bölümlerde bulunmak istediklerini iletenlere böyle bir imkan yaratmış oluyoruz. Bu sayede isteyen tüm ekip arkadaşlarımız şirketin tüm bölümleri hakkında bilgi sahibi olabiliyor ve tüm departmanların işleyişini görebilme fırsatını yakalıyor.”


“Buddy Sistemi” ile eğitim sürekli olarak devam ediyor


En hızlı büyüyen ekibi tele-satış bölümü olan emlakjet.com, bu departmanındaki uygulamalarıyla da dikkat çekiyor. Okan Arı, çağrı merkezlerinde çok özgür çalışılan bir ortama sahip olduklarını belirterek, herkesin kendi tarzını oluşturmasını, kendi üye portföyünü yaratmasını ve üyeleri ile profesyonel disiplini kaybetmeden samimi ve etkin bir iletişim kurmasını sağladıklarını ifade etti. Arı; “Ekibimizdeki tecrübeli arkadaşlarımızın yetenekleri doğrultusunda uzmanlaşmalarının ve yeni alanlar yaratmalarının önünü açıyoruz. Bünyemize dahil ettiğimiz yeni arkadaşlarımıza verdiğimiz temel eğitimin yanı sıra, ekip içerisinde kim hangi konuda uzmansa o konuyu anlatarak eğitim sürecine katkıda bulunuyor. Adaptasyon sürecini hızlandırmak ve eğitim sürecinin sürekliliğini sağlayabilmek için bu bölümde “Buddy Sistemi” uyguluyoruz. İşe yeni giren arkadaşlarımızı tecrübeli arkadaşlarımızla eşleştiriyoruz. Her bir tecrübeli arkadaşımız bir yeni kişinin ‘buddy’si oluyor ve onu hem satış konusunda hem de şirkete adaptasyon anlamında destekliyor. Belirli zaman aralıklarında ‘buddy’ değişikliği yaparak farklı bakış açılarıyla yönlendirmelere de fırsat veriyoruz.”




emlakjet.com hakkında:

2005 yılında Okan Arı tarafından geliştirilmiş bir emlak portalı olan emlakjet.com, 2007 yılından bu yana hizmet vermektedir. 26 kişilik ekibiyle sektörün en büyük üçüncü şirketi olarak faaliyet göstermektedir. Toplam 5200 üyesi bulunan site, yüzde 85 oranında üye yenileme oranının yanı sıra aylık 40 milyon sayfa görüntüleme oranı ve 1.4 milyon ziyaretçiye sahiptir. emlakjet.com, çalışma prensibi olarak kesintisiz hizmet, kusursuz teknolojik altyapı ve yüksek müşteri memnuniyeti hedeflemektedir.