Ticari

EmlakOfis: Avea ve Microsoft Türkiye'nin emlak uygulaması!

Avea ve Microsoft Türkiye, tüm büyüklüklerde şirket, işletme ve KOBİ’lerin verimliliğini artırmak üzere Hosted (Barındırma) CRM Projesini hayata geçirdi

 

Proje kapsamında iki şirket işbirliğiyle geliştirilen CRM çözümleri, şirketlere ilk yatırım maliyeti olmadan teknolojiye sahip olma imkanı sağlayacak. Konuya ilişkin basın toplantısında konuşan Avea Kurumsal İş Birimi Kıdemli Direktörü Tunç Taşman, projenin, KOBİ’lere maliyet avantajları sağlamanın yanı sıra iletişim giderlerini azaltma ve mobil iş gücü verimliliklerini artırma imkanı vereceğini söyledi.   KOBİ’lerin maliyet kontrolü ve müşteri ilişkileri konusunda iyi olduklarını, ancak bunların kişilere bağlı olarak gerçekleştirildiğini kaydeden Taşman, bu proje ile 20 bin dolarlık bir kurulum maliyeti olan hizmeti Microsoft ve Avea işbirliğiyle bulut üzerinden ücretsiz olarak kullanabilecekleri bir yapıya kavuşturduklarını belirtti.   Taşman, AveaBiz kullanıcılarının 1 Mayıs 2012’ye kadar bu sistemi deneyebileceğini, sonrasında yıllık ve 3 yıllık taahhütlerle bu uygulamaları devam ettireceklerini ifade ederek, Hosted CRM Projesi kapsamında ilk olarak tüm kullanıcılara yönelik CRMOfis ve emlak sektörüne yönelik EmlakOfis’i kullanıma açtıklarını aktardı. Konuşmasının ardından soruları yanıtlayan Taşman, mevcut Avea müşterilerinin yaklaşık 500 lira yıllık fatura ödeme taahhüdü karşılığında kullanmaya devam edeceklerini, ürün olarak kullanmak isteyenlerin hangi tarifeyi kullandıklarına göre değişecek bir matriks olacağını kaydetti.   Taşman, Microsoft uygulamalarıyla çok benzer bir ön yüze sahip uygulamanın, KOBİ’lerin kolaylıkla kullanımına uygun olduğunu ifade ederek, AveaBiz abonelerinin kayıt oldukları anda programı kullanabileceğini, ayrıca bir program indirmelerine gerek olmadığını anlattı.            "KOBİ’lerin hazır çözümlere ihtiyacı var"   Microsoft Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Çağan da, Türkiye’de KOBİ’lerin yüzde 90’ında bilişim kullanılmadığını, yüzde 97’sinde de bilişim elemanı bulunmadığını belirterek, "Bu firmalar için hazır çözümlere, alıp hemen kullanmaya başlayacakları çözümlere ihtiyaç var" dedi. Emlak sektörüne yönelik dikey bir uygulamayı hayata geçirdiklerini, ileride başka sektörler için de benzer uygulamalar geliştireceklerini söyleyen Çağan, bu uygulamada müşteri bazında kayıt tutulabildiğini; müşterilerin  isimleri, talepleri, gösterilen daireler, hangi özellikleri beğendikleri gibi bilgilerin saklanacağını, kişilerin aradığı kriterlere uygun ilan geldiğinde bir sinyalle uyarı geleceğini, mobil olarak işleri takip etme imkanı bulunduğunu anlattı.   CRMOfis-EmlakOfis   Toplantıda verilen bilgiye göre, CRMOfis uygulaması, her ölçekteki şirketin müşteri ilişkileri yönetimi için planlandı. Hayata geçirilen proje ile başta KOBİ’ler olmak üzere ticaret yapan Avealı tüm işletmelere, profesyonel ofis deneyiminin mobil olarak sunulması amaçlanıyor.   EmlakOfis ile ise bir emlakçı yeni bir evin resimlerini ve tüm özelliklerini mobil cihazından sisteme yükledikten sonra, aynı sisteme kayıtlı ev arayan müşterilerin beklentilerini karşılaştırabilecek.   AA