26 / 12 / 2024

Emrah Yücel Türkiye 'yi Amerikalılar 'a tanıtıyor!

Emrah Yücel Türkiye 'yi Amerikalılar 'a tanıtıyor!

Aatar, Kill Bill, Cennetin Krallığı gibi birçok Hollywod filminin jenerik ve afişlerinde imzası bulunan Emrah Yücel şimdi de Türkiye 'yi Amerikalılar 'a tanıtıyor. Hazırladığı reklamlar sayesinde Türkiye 'ye gelen turist sayısı kısa sürede yüzde 30 oranın



Gişe rekortmeni Hollywood filmlerinin afişlerinde imzası bulunan Emrah Yücel şimdi de Türkiye 'yi Amerikalılar 'a tanıtıyor.

Aatar, Kill Bill, Cennetin Krallığı gibi birçok Hollywod filminin jenerik ve afişlerinde imzası bulunan Emrah Yücel şimdi de Türkiye 'yi Amerikalılar 'a tanıtıyor. Hazırladığı reklamlar sayesinde Türkiye 'ye gelen turist sayısı kısa sürede yüzde 30 oranında arttı. Filmsektörünün kalbi Los Angeles 'ta yaşayan ve birçok ünlüHollywood filminin görselini hazırlayan reklamcı Emrah Yücel yaptığı reklam çalışmalarıyla Türkiye 'yi Amerikan halkına tanıttı. Türkiye 'nin Amerika 'daki reklamkampanyasını üstlenen Yücel başarılı reklamlarıyla Amerika 'dan Türkiye 'ye gelen turist sayısının yüzde 30 artmasını sağladı.

RUSYA 'YI GEçTİK

Yücel, 2011 başında başladıkları kampanyayla, ilk dört ayda Türkiye 'ye gelen Amerikalı turist sayısının, bakanlığın resmi verilerine göre geçen yıla oranla 100 binden 130 bine ulaştığını söyledi. Bu oranla Türkiye, Rusya, Almanya gibi ülkeleri geride bıraktı.

BEKAR TURİSTE KIZ KULESİ

Sinema sektöründe edindiği tecrübe, bilgi ve birikimi Türkiye 'nin tanıtımı için kullanan Yücel, ülke tanıtımının arkasına bir duygu yüklediklerini ve kampanyayı bir Hollywood filmi afişi gibi yaptıklarını anlattı. Gümrük istatistiklerinden, ABD 'den Türkiye 'ye gelen turistlerin profilini çıkardıklarını söyleyen Yücel, “Bu turistler arasında çok sayıda bekar var. Kız Kulesi afişinde yalnız kadın kullanmamızın nedenlerinden biri de buydu ” dedi.

REKLAM TAKTiĞi

Bölge afişlerini hazırlarken Amerikalılar 'ın duygularına hitap edecek karakterler eklediklerini söyleyen Yücel, “Side harabelerinin önünde boynuna havlu atmış bir çocuk figürü ve ‘Kahramanlar aranıyor ' sloganını kullandık. Bunu gören bir Amerikalı çocuk, kendini aslında Gladyatör filmindeki ya da Troy 'daki kahraman gibi hissediyor ” dedi.

Bugün


Geri Dön