01 / 05 / 2024

Emsan, İstanbul Süleymaniye ve Bursa Carrefoursa'da iki yeni mağaza açtı!

Emsan, İstanbul Süleymaniye ve Bursa Carrefoursa'da iki yeni mağaza açtı!

2011'de Marmara Forum AVM'de açtığı ilk mağazası ile perakende sektörüne giriş yapan Emsan, 2012 için hedeflenen 5 mağaza sayısına ulaşmayı garantiledi



 

Geçtiğimiz günlerde İstanbul/Süleymaniye ve Bursa Carrefoursa’da 2 yeni mağaza daha açan Emsan 2012’yi 5 mağaza ile kapatmaya hazırlanıyor. Kurulduğu günden bugüne, kadınlara yönelik kaliteli ve fonksiyonel ürünler geliştiren Emsan, 2011’de hedeflediği mağaza sayısına ulaşmak için kolları sıvadı. İlk mağazasını Haziran ayında Marmara Forum AVM’de açan marka, İstanbul Süleymaniye ve Bursa Carrefoursa mağazaları ile toplam mağaza sayısını 3’e çıkarttı ve hedeflenen 5 mağaza sayısına yaklaştı.   Yeni Yatırımlarla Birlikte Cirosunu da Arttırmayı Hedefliyor Tüm Türkiye’de 1000’e yakın satış noktasında nihai tüketici ile buluşan Emsan, ilerleyen dönemlerde alışveriş alışkanlıklarının AVM’lerde daha fazla artmasıyla birlikte mağazalaşma çalışmalarında alışveriş merkezlerini tercih edecek. Konu ile ilgili olarak Emsan Genel Müdürü Uğur Kaymak şu açıklamaları yapıyor; “Mağazalarımız ile tüketici ile doğrudan temas içerisinde olmak ve tepkileri yakından takip etmek ürün geliştirme konusunda bize çok yarar sağlıyor. Böylece daha fonksiyonel ve tercih edilecek ürünleri piyasay sürerek satış şansımızı artırıyoruz. Bu da doğal olarak büyümemize olumlu bir katkı sağlıyor. Yeni mağazalarımız ile birlikte 2012 yılında bayii sayımızı 1200’e, satış noktalarımızı ise 1400’e çıkarma hedefiyle de yolumuza devam ediyoruz.”  75 – 100 m2 arası alana sahip olan yeni mağazalarda 12 kişi istihdam ediliyor. 2012 yılı içerisinde mağazalaşma çalışmalarına devam edecek olan Emsan;  yılsonunda da cirosunu 60 Milyon TL’ye çıkarmayı hedefliyor.    “2012’de sektörde ithal ürünler yerine iç piyasa üreticilerinin pazar payı artacak” 2012 yılında uygun lokasyonlarda mağaza sayısı arttırmayı hedeflediklerini belirten Kaymak, sektör hakkında ise şu yorumları yapıyor; “Züccaciye sektörünün 2012 yılı içerisinde, birçok diğer sektör gibi durağan bir süreçten geçeceğini ön görüyoruz. 2011 yılında kademeli olarak devreye giren cari açık ile ilgili tedbirler, döviz kurlarındaki artışlar ve ithalat ürünlerindeki ÖTV artışları, kota sınırlandırmaları ve fon uygulamaları, 2012 yılı içerisinde ithalatın azalacağını gösteriyor.  2012’nin sektörde ithal ürünler yerine iç piyasa üreticilerinin pazar payının artacağı ve ihracatın gelişeceği bir yıl olacağı ön görmekteyiz.”

Geri Dön