En fazla o uygulama para kazandırdı! işte 2022 yılının 'en'leri
Data.ai, 2022 senesindeki ''en'' leri açıkladı. İşte 2022 senesinde en çok indirilen mobil uygulama ve oyunlar ai, işletmeler için kurumsal düzeyde veri bilimi ve makine öğrenimi platformu sağlama konusunda uzmanlaşmış bir yazılım şirketidir
Data.ai, işletmeler için kurumsal düzeyde veri bilimi ve makine öğrenimi platformu sağlama konusunda uzmanlaşmış bir yazılım şirketidir. Veri yönetimi, makine öğrenimi modeli eğitimi ve dağıtımı ve yapay zeka destekli otomasyon dahil olmak üzere bir dizi ürün ve hizmet sunarlar. Şirketin platformu, kuruluşların veri bilimi ve makine öğrenimi iş akışlarını kolaylaştırmasına yardımcı olmak için tasarlandı ve ekiplerin daha k
olay işbirliği yapmasına ve makine öğrenimi modellerini geniş ölçekte oluşturmasına, devreye almasına ve izlemesine olanak tanıyor.
2023 yılına gireli az zaman oldu ve bununla beraber birçok platform, geçtiğimiz yılın enlerini açıkladı. Yeni paylaşılan bir rapora göre, 2022’de en çok indirilen ve harcama yapılan mobil uygulamaları paylaşıldı.
Kullanıcılar, 2022’de telefon aplikasyonları için ne kadar harcama yaptı?
Gelişen mobil dünyası ile beraber abonelik sistemli uygulamalarda yükseliş görüldü. Kullanıcı harcamaları da bunu takip etti. Mobile yönelik raporlar sunan Data.ai, 2022 senesinde kullanıcıların telefon aplikasyonlarından toplam 167 milyar dolarlık gider yaptığını açıkladı. Bu miktar, bir önceki seneye göre yüzde 2 düştü.
Raporda yer alan bilgilere bakılırsa, 2022’de mobil oyunlar için yapılan harcamaların yüzde 5 oranında bir düşüşle, 110 milyar dolar olduğu görülüyor. Mobil uygulamalar için yapılan maliyet ise yüzde 6‘lık bir yükselişle 58 milyar dolara çıktı.
İndirme sayısı ne kadar arttı?
2022’deki mobil uygulama indirme sayısı, bir önceki seneye nazaran yüzde 11 artarak 255 milyara yükseldi. Bunun yanı sıra, Android kullanıcılarının uygulamalarda geçirdiği vakit ise bir önceki seneye oranla yüzde 9 artış göstererek toplam 4,1 trilyon saat oldu.
Mobil uygulama ve oyunların hitleşmesi ile beraber reklamlar için yapılan ödemeler de bi hayli yükseldi. Öyle ki 2022’de reklam göstermek için yapılan harcama, bir önceki yıla kıyasla yüzde 14 artışla 336 milyar dolar oldu.
En fazla indirilen mobil uygulamalar
Instagram
TikTok
Facebook
WhatsApp Messenger
Snapchat
Telegram
CapCut
Facebook Messenger
WhatsApp Business
Spotify
En çok para harcanan mobil uygulamalar
TikTok
YouTube
Tinder
Disney+
HBO Max
Google One
piccoma
Bumble App
Tencent Video
iQIYI
Spring Water en uygun fiyata nerede satılıyor? Fiyatları ne kadar? 12 Ocak 2023 fiyat listesi