Genel

Eroğlu Yapı rekabetin çözümünü farklılaşmada buldu!

Eroğlu Yapı Satış ve Pazarlama Direktörü Aybars Kızılsencer, rekabetin arttığı bir bölge olan Halkalıda farklılaşan bir proje yaratmak amacıyla İstanbul Lounge ve İstanbul Lounge-2 projelerini hayata geçirdiklerini söyledi

Son dönemde güçlü aktörlerin yer aldığı ve rekabetin arttığı bir bölge olan Halkalıda gerek mimari anlayışı gerekse satış pazarlama stratejileri açısından farklılaşan bir proje yaratmak amacıyla İstanbul Lounge ve İstanbul Lounge-2 projelerini hayata geçirdiklerini belirten Eroğlu Yapı Satış ve Pazarlama Direktörü Aybars Kızılsencer, gerçekleştirdikleri projelerde insanların artık yaşam alanı ihtiyacı için konuta yöneldiklerini söyledi.

Eroğlu Yapının belki de en yoğun proje arzının yaşandığı bir zaman diliminde toplu konut konusundaki yaklaşımını ve farkını İstanbul Lounge konsepti ile ortaya koyduğunun altını çizen Kızılsencer, bölgede yaşayan ailelerin daha çok yeşil alan istekleri üzerine projelerini tasarladıklarını kaydetti. Bu tasarımda, dikey yaşam şartlarından uzaklaştıklarına dikkat çeken Kızılsencer, Istanbul Lounge konseptinde olduğu gibi yatay bir yaşam kurgusu oluşturuluyor. Cephelere, projede yaratılması düşünülen tüm yatay yaşam kurgusu aynen taşınarak, doğal malzeme ile destekleniyor. Alçak katlı tüm blokların yeşil teraslara sahip olması ve bloklarda oluşturulan iç bahçeler insanların yeşil ile daha çok ilişki kurabilmesini sağlıyor diye konuştu.
Tasarım anlayışının temeli topografya ile kurulacak dolaysız ilişkiler zeminine yerleştirilen İstanbul Lounge 1 ve 2de katmanlaşmanın getirdiği güçlü yapı projenin bir yığılma metaforu üzerinden gelişmesini sağladı. İstanbul Lounge, bulunduğu kent dokusunun parçalı yapısı içerisinde bütüncül bir yapı kurarak çevreye, yola ve kenarında yer aldığı Küçükçekmece Gölüne karşı ayrıcalıklı bir konum edindi. Kenarları tutan blokların tanımladığı alan içinde yer alan teras evler ve sosyal alanlar topografya ve peyzaj içinde erirken konutlar sahiplerine kesintisiz bir panorama sunuyor.