Sektörel

Esas Gayrimenkul'e MarCom Awards Platin ödülü!

Esas Gayrimenkul, “shopla” uygulamasıyla 1994'ten beri düzenlenen ve pazarlama iletişimi alanının en önemli ödülleri arasında yer alan MarCom Awards’ta “Dijital Medya/Mobil App” kategorisinde Platin ödül aldı.Konu ile ilgili olarak aktarılan detaylara göre, ödülle ilgili açıklama yapan Esas Gayrimenkul COO’su Nevzat Yavan pazarlama iletişimi alanında dünyanın en önemli ödülleri arasında yer alan MarCom Awards’ta “Dijital Medya/Mobil App” kategorisinde Platin ödüle layık görüldükleri için çok mutlu olduklarını dile getirdi

Türkiye’nin önde gelen gayrimenkul yatırım şirketleri arasında yer alan Esas Gayrimenkul; 1994'ten beri gerçekleştirilen ve pazarlama iletişimi alanının en önemli ödülleri arasında yer alan MarCom Awards’ta “Dijital Medya/Mobil App” kategorisinde Platin ödüle layık görüldü.

Konu ile ilgili olarak aktarılan detaylara göre, ödülle ilgili açıklama yapan Esas Gayrimenkul COO’su Nevzat Yavan pazarlama iletişimi alanında dünyanın en önemli ödülleri arasında yer alan MarCom Awards’ta “Dijital Medya/Mobil App” kategorisinde Platin ödüle layık görüldükleri için çok mutlu olduklarını dile getirdi.

Shopla, kısa bir süre önce de Stevie Uluslararası İş Ödülleri 2022’de “Mobil Site & Uygulama” kategorisinin “Alışveriş” başlığında Altın Stevie ödülünü aldığını ve bu kategoride Türkiye’den ödül kazanan tek marka olduğunu söyleyen Esas Gayrimenkul COO’su Nevzat Yavan, aynı zamanda shopla ile Fast Company Dergisi’nin “En İnovatif Şirketler 2021” listesinde yer aldıklarını dile getirdi.

Esas Gayrimenkul COO’su Nevzat Yavan yaptığı açıklamada DX Burda platformunun en önemli dijital varlıklarından biri olan shopla; son 1 yıldır aldığı ödüllerle, gerçekten üzerinde ne kadar çok emek harcandığını ve gelecek vizyonumuzu yansıtan bir proje olduğunu ispatladığını söyledi.

Ayrıca Esas Gayrimenkul COO’su Nevzat Yavan yaptığı açıklamada bugüne kadar 250 binden fazla indirilen ve mağazalarımızın yüzde 65’ini sisteme dahil ettikleri bu özel uygulamaya ilk günden itibaren inanan ve tasarımından hayata geçirilmesine bütün süreçlerinde büyük emekler veren tüm ekip arkadaşlarımıza ve iş ortaklarımıza en içten teşekkürlerimizi ilettiklerini de kaydetti.
 

Hem müşteriye hem de markaya yarar sağlayan uygulama

 

Yine aktarılan detaylara göre, müşteriyi tanıyan, analiz eden ve ona uygun avantajlar sunan mobil bir uygulama olarak belirtilen shopla uygulaması, kapsamlı bir avantajlar dünyası da sunuyor. Ziyaretçiler, shopla uygulamasıyla alışverişlerini, ziyaretlerini ve alışveriş merkezinde geçirdikleri süreyi uygulama içindeki cüzdanında ShopPara’ya dönüştürüyor. Kazandığı ShopPara’ları biriktirebiliyor veya alışveriş merkezi içerisindeki mağazalarda, eğlence noktalarında, restoranlarda, vale hizmetinde ve etkinlik bileti gibi farklı seçeneklerde de harcayabiliyor. Shopla uygulaması ayrıca markalara da daha önce sahip olmadıkları yüksek değerli veri akışını sağlarken söz konusu bu verileri kendi içinde işleyip anlamlandıran markalar; mağaza trafiğini/cirosunu, müşteri bağlılığını ve sepet ortalamasını artırmaya yönelik önemli katkılar elde ediyor.

Esas Holding, Londra'da gayrimenkul yatırımlarını hızlandırdı!

Esas Gayrimenkul, AVM'lerde sürdürülebilirlik çalışmalarını hızlandırdı!

Gayrimenkul değerleme fiyatları yükseldi!